Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

[krekels]

5 likes

Niks, but like this one: https://open.spotify.com/track/630rbZbiYzN3qYENmgxWKG?si=6TNzlvfIRA-mW2O8nXQuww

1 like

2 likes

HORACE !!

Ben heel benieuwd naar het vijfde nummer. Kan haar echt moeilijk peilen in widm

Jongens. Ik besefte me opeens aan wie Florentijn me doet denken met dat petje.

220px-Florentijn_hofman-1590662727 hqdefault-2

EN HET IS GEWOON EEN MOL!

44 likes

Oh no, Rob leek toch ook op dit plaatje

2 likes

Oja dat herinner ik me niet maar dit is toch echt te grappig

De foto is van zijn Wikipedia pagina dus hij draagt blijkbaar dat petje altijd zo. Maar toch. Ik moest echt hardop lachen :upside_down_face:

Hahaha ja maar ik vind hem irritant dus hij mag de mol niet zijn

Ik vind het echt moeilijk om de groep boeiend te vinden?!
Karakters vind ik niet zo heel erg boeiend ofzo. En die vrachtwagen opdracht vind ik maar saai…
ik mis dat ene seizoen in Amerika dat was zo leuk!
Oregon ofzo?
En dat seizoen met Susan Visser!

7 likes

Het kan mij ook echt niet boeien dit keer. Misschien ook een beetje een widm overdose dit jaar.

En Marije is echt irritantttt hoe zij bij het biechten praat

2 likes

ik heb echt zieke tunnelvisie op joshua :joy: kom er ook gewoon niet uit

Man, wat saai. Ik kon mijn focus niet houden. Alleen Renee vind ik leuk en grappig en voor mij een goede mol. Al zit ik toch op anderen. Hoop in ieder geval dat zij er in blijft. De rest maakt me niet zo uit wie er uit vliegt. Hopelijk Marije, Charlotte, Rocky en Joshua eruit snel, want die vind ik maar vervelend. De rest zegt me eigenlijk niet zoveel :yum:

1 like

Ik vind het ook saai en ik overweeg om te stoppen met kijken. Ik zit me alleen maar een beetje te verlekkeren aan Joshua terwijl ik normaal niet eens op zo’n type val. Maarja, wat moet je anders met die carona nu.

5 likes

Ik vind Joshua wat weg hebben van Nick van Bonnie. Leuke jongen wel.

3 likes

IK LAG GEWOON TE PITTEN EN WAS HET HELEMAAL VERGETEN.
Shit man, maar ik heb genoten van jullie commentaar en Twitter heeft me ook niet teleurgesteld.
Hierbij één van mijn favo tweets:

19 likes

Ik vond die opdracht met de ballerina’s wel leuk en verder de aflevering ook prima. De kandidaten heb ik ook weinig problemen mee verder. Ik dacht dat Lakshmi en Splinter mensen zouden zijn, waar ik me snel aan zou storen. Maar ik vind ze wel leuk eigenlijk. Ik heb wel minder dat hele enthousiaste gevoel, dat wie is de mol weer op tv is. Waarschijnlijk door dat extra seizoen een beetje verzadigd.

Voor de mensen die Joshua zo verdacht vinden. Zou hij dat echt zo opvallend doen met die portofoons zo in het begin van het spel? Bijna alle kandidaten verdenken hem al. Kan ik me haast niet voorstellen.

5 likes

Die Joshua praat echt cónstant Engels. Gast, je komt uit Leiden. Doe es niet.

10 likes

Oh dat zie ik echt totaal niet haha! Enige wat overeen komt is haarkleur imo

5 likes

Same here! Ik kan mijn aandacht er écht niet bijhouden en ik ben constant iets anders aan het doen. Ik vind de groep niet leuk, zitten een paar heel dominante karakters in en ik erger me er aan. Ik weet ook niet of ik volgende week ga kijken.

2 likes