Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Hahaha NEEEE.

Ik vond de opdrachten van deze aflevering een beetje, ‘leuk maar je moet erbij zijn’. Is voor de kijker toch niet interessant hoe mensen alleen maar in een vrachtwagen zitten en 3 meter moeten rijden om een bordje om te tikken?

4 likes

Ik vond het best een leuke aflevering eigenlijk! Ik vind Renée, Splinter en Laksmi leuke kandidaten.

Ik zou wel kotssssssmisselijk worden als ik die bumpy ride moest doen. En de keuze voor ballerina’s snapte ik niet helemaal. En ik snapte ook niet dat mensen die kistjes waar muziek uit kwam niet meteen weer dicht deden want dan stopt de muziek ook. En waarom ze niet laag bleven zodat ze minder snel geraakt konden worden.

4 likes

Ik snapte juist niet waarom ze die doosjes weer dicht deden, want als je ze open laat staan is er meer geluid en horen de ballerina’s je voetstappen minder goed!

15 likes

Held! Het ging om de beige, ik ga even zoeken :black_heart:

Ik kijk soms naar Wouter omdat hij allemaal hints uitlegt die mij niet opvallen, maar hij heeft het er dus over dat Joshua en Renee heel veel foto’s door hebben gestuurd naar Florentijn, meer dan er waarschijnlijk goed waren. Weet niet of ik Joshua een leuke mol zou vinden, beetje te vergelijkbaar met Jan. Maar Renee zou ik wel grappig vinden, alleen zij had minder met die foto’s doorsturen te maken

1 like

Vaak denk ik: het kan iedereen wel zijn. Maar nu vind ik haast niemand verdacht? De enige van wie ik denk dat ze niet helemaal zichzelf is, is Charlotte. Vond het een leuke aflevering, al leek de ballerina-opdracht wel veel op de kloosterlaseropdracht. Moest heel hard lachen om de geheime opdrachten.

1 like

Ben denk ik de enige die het seizoen niet saai vindt en de groep kandidaten juist interessant :sweat_smile:allemaal beetje aparte lui. Ik houd er wel van.

Wie ziet er overigens ook het Batman thema terugkomen. Eerste aflevering de joker kaart. Die zie ik ook in het intro terugkomen. De geblindeerde ballerina’s. Lakshmi die op quinn lijkt. En in de preview van aflevering 3 zegt iemand ik voel me net batman bij het abseilen. En miss vergezocht maar Splinter had een overhemd aan met 50/50 print - - > two face (ook een batman figuur).

13 likes

Ik zit toch een beetje in de Joshua-tunnel :’)

1 like

Gezellig. :sweat_smile:
Kom erbij haha

2 likes

Ik verdenk Joshua juist totaal niet. Veels te veel hetzelfde type als Jan.

Ik denk sowieso een vrouw want hiervoor waren het Rob en Jeroen. Heb ingezet op Charlotte en Renee.

10 likes

Ik zet in op Splinter, ondanks dat ik echt weinig aanleiding heb. Vind het gewoon leuk als hij de mol is :crazy_face:

5 likes

Ik denk dat Joshua te verdacht in beeld wordt gezet nu, maar ik denk ook dat het een vrouw is dit jaar! Hoop op Renee of Rocky

1 like

Hij komt uit Haarlem toch hahahha

Splinter vind ik wel echt zo’n type om de mol te zijn. Weet niet waarom. Dat fragment met Joshua kijkt hij ook zo zielig/serieus dat hij ook helemaal in de Joshua-tunnel zit. I’m not buying it. :joy:

2 likes

Hij is geboren in Portugal! Heb volgens mij eens gelezen dat hij (daarna) op een internationale school heeft gezeten. Fangirl hier :stuck_out_tongue_winking_eye:

Na 2:30 gaat t over Engels rappen/praten. Ze zijn vaak verhuisd en gewisseld van land en hij praat(te) vaak Engels met z’n moeder
3 likes

Ja same, ik vind het ook een leuke en fanatieke groep! De twee mensen die ik het minst boeiend vond (vergat hun namen ook steeds) zijn er nu uit.

1 like

Ik probeer punten in te zetten in de app, maar hij geeft steeds een foutmelding dat het te druk is. Frustrerend! Lukt het jullie wel?

Bij mij lukt het wel! Ook bedankt voor de herinnering, moest mijn punten nog inzetten :joy:

1 like

Ik krijg de hele tijd geen meldingen om de testvraag in te vullen. Al twee keer gemist nu. :unamused:

Wel heel veel zin in de nieuwe ep!