Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Ik heb sowieso het idee dat er weinig samenhang is in deze groep. Geen chemie, of klik of wat dan ook.
Maar dat kan ook aan mijn mening over deze mensen liggen. Behalve splinter en lakshmi vind ik iedereen irritant.

1 like

Ja dit

2 likes

Ik irriteer me aan best veel mensen.

Floretijn had steeds zo’n strakke, arrogante gezichtsuitdrukking deze aflevering? Met zijn ogen en lippen een beetje dicht geknepen.

Marije komt voor mijn gevoel rechtstreeks uit 2005, don’t ask me why. Haar uiterlijk maar ook doen doet me aan meisjes uit begin 2000 denken. Waarom heb ik dit zo?

Vind het inderdaad een aparte groep, anders dan bij de vorige seizoenen. Ik denk dat dit komt omdat er meer jonge mensen bij zit.

(Crush op rocky tho)

3 likes

Er is een stukje uit de vorige aflevering waar ik mee in mijn hoofd blijft zitten. Joshua had die opdracht verpest door porto’s te wisselen. Toen gaf hij na de opdracht aan dat hij een opdracht niet deed want die was te duidelijk. Rocky reageerde met ‘oh die met kleding wisselen, zei florentijn’. Maar als Joshua die opdracht niet deed, hoe weten Rocky en florentijn het dan? Florentijn is er nu uit. Dus hoe weet Rocky dit?

Hierdoor blijf ik in de Rocky tunnel.

1 like

Florentijn hoorde toch alles terwijl dat niet de bedoeling was?

Maar Joshua zei dat hij die opdracht niet had gedaan. Heeft ie ze dan wel allemaal hardop gezegd?

Volgens mij had hij die opdracht wel door de porto gegeven, dacht nog dat het onmogelijk was omdat Charlotte een jurk aan had. Misschien was het nog een andere opdracht of zegt Joshua maar wat?

1 like

Hierdoor? Al is dit meer jaren 90.

3 likes

En dan mogen ze meteen hun tas pakken en naar huis.

1 like

Hij had die opdracht wel door de porto gegeven, dat zag je in de aflevering. Rocky wist het omdat Florentijn het aan haar had verteld (zei ze ook in de aflevering), daardoor viel Joshua door de mand.

2 likes

Ik dacht dat ik Joshua leuk zou vinden maar hij is echt iets teveel cool guy. Of eigenlijk veel te veel. Mijn crush is iig over haha.

15 likes

Ja inderdaad, qua uiterlijk vind ik hem heel leuk. Maar dat popie jopie gedoe vind ik helemaal niets.

1 like

ik zit nog steeds in mijn joshua-tunnel en dat is deze week versterkt door het volgende. bij het kiezen van de nieuwe penningmeester zei joshua aan het einde heel gewichtig “alles is zoals het zou moeten zijn.” en dat vond ik zo gek? er is alleen een penningmeester gekozen haha. dus ik dacht ik google die quote even, stond me iets van bij dat het een film was ofzo. is dus inderdaad zo, en guess what. de producent van deze film heet van zijn achternaam, jawel, DE MOL :exploding_head:
groetjes uit de tunnel

24 likes

ja het is ook echt mijn mol maar vind hem ergens ook net zo’n jan versteeg type waardoor ik denk hmm ze zouden wel iemand anders gekozen hebben

Ja maar Jan was zoveel leuker dan Joshua. En de helft van de kandidaten verdenkt Joshua nu al enorm, en Jan juist niet. Jan was ook gewoon heel vrolijk en actief en Joshua is heeeeel erg bezig met Cool doen.

Ik vind hem echt de Rob van dit seizoen. Ken m niet uitstaan. Vind m bijna nog kutter dan Marije.

16 likes

Vond het echt een leuke aflevering! Zat net dit te bedenken over de eerste opdracht:

Zou de mol in de envelop ook de antwoorden van zijn/haar kameraad hebben gekregen? Als dat zo is kan de strategie daarop aangepast zijn.

Als mol is het opvallend om veel foute antwoorden te geven. Als je weet dat de ander in het duo liegt, kan je juist op dat moment zelf eerlijk spelen. Dan krijg je nog geen hint, zonder dat het jouw schuld is. Als de ander wel eerlijk is, kan je juist wel liegen.

Ik zou dus niet direct kijken naar de hoeveelheid foute antwoorden van een individu, maar ook in welk duo er één van de twee loog. Dat was 2 keer bij Marije en Joshua, en 3 keer bij Splinter en Rocky. Marije en Splinter verdenk ik nu ook het meest, de andere twee helemaal niet.

Daarnaast vind ik als enige liegen bij de laatste vraag opvallend, omdat die hint het meest hielp om het antwoord te vinden. Dat deed Splinter, dus nog een extra punt voor hem?

2 likes

Ik vind Joshua er nu wel heel dik bovenop liggen, denk niet dat hij de mol is. Dat editen ze nu natuurlijk ook zo zodat veel mensen bij een andere mol denken huuh hoe kan dat nou.
Als hij wel de mol is vind ik het niet heel leuk haha

Ik was daar eerder van in de war omdat Renée in die film speelt haha ik dacht huh wat zegt hij nou dat komt me bekend voor

Ik heb net teruggekeken, vond het wel een leuke aflevering met toffe opdrachten (onpopulaire mening geloof ik), volgende week zag er ook leuk uit.

Ik vind Splinter heel leuk!

8 likes

Ik vind de opdrachten ook super leuk. Ze hebben dit opgenomen tijdens corona, had het echt veel minder tof verwacht zelfs!
Vind Lakshmi de leukste :smiling_face_with_three_hearts: