Ik vind Joshua zichzelf zo verdacht maken dat ik eerder denk dat hij dit van tevoren al bedacht had. Gewoon deze quote erin gooien om zichzelf verdacht te maken bij de kijkers.
Ik zit ook in een tunnel al is hij wel erg over de top⦠maar paar jaar geleden zat Joshua in een surf programma en daar was hij zooo anders. Daar ging t ook om andere dingen natuurlijk maar kan niet goed rijmen dat hij dan nu zomaar zulke flapdrol acties zou hebben
Maar ik hoop ook wel gewoon miss dat hij de mol is omdat ik hem gewoon leuk vind ondanks zijn over de top en flapdrol acties
Dit denk ik ook. Vind hem een beetje een Tygo, wilt gewoon dat iedereen hem heel erg verdenkt. Ik heb het nog nooit goed gehad voor de enalaatste aflevering though dus zegt verder niks haha
Vind het wel grappig dat veel hem hier zo verdenken en al die molloten(?) op youtube hem juist echt een kandidaat vinden.
Ohhh nee ik vergeet die testvraag steeds
Meer mensen die hun punten niet kunnen inzetten? Ik heb al mijn punten verdeeld. Maar als ik wil insturen krijg ik de melding dat alle punten ingezet moeten worden.
Is mij wel net gelukt. 360 op charlotte
Hmm vreemd. Nja ik geef het op. Dan maar geen punten.
Soms kan je nog tijdens de aflevering punten switchen dus je kunt het zo nog een keer proberen
Uitloggen of app verwijderen?
Ja hiermee is het gelukt! En vreemd genoeg had ik na opnieuw inloggen opeens het dubbele aantal van mijn punten.
Ik kijk toch met een andere blik naar Charlotte sinds haar aandeel in de persconferentie afgelopen week haha. Juuuuistā¦
Heb ik gemist! Wat was er?
Neeeee was zij dat? Mijn vriend en ik hebben haar echt compleet belachelijk gemaakt om die opmerkingen en dat toontje. Haha.
Neeee was zij dat hahaha. Huilen dit
Hahaha echt he, hoop dat ze er vanavond uit ligt
Ik ben echr bang dat Splinter of Marije de mol is maar daar heb ik geen zin in
Ohh ik wist ook niet dat zij dat was. Daalt ook meteen 10.000 punten in mijn achting
Ik wil zo graag weten of ze zich niet ontzettend schaamt achteraf
Ik ben bij mijn moeder op bezoek en dat mens wil geen WIDM kijken. JA HALLO NU MIS IK MISSCHIEN DE TERUGKEER VAN HORACE.