Oooh ik weet wat ik morgen ga doen.
Bedoel je het allereerste seizoen of vanaf 2005?
Ik ben vanaf 2005 aan het kijken en zit nu in 2012 Die beeldkwaliteit van de vroegere is wel echt verschrikkelijk zeg hahaha.
Ik vind 2006 de beste mol, 2008 een heel leuk seizoen en 2012 zijn echt de saaiste kandidaten ooit
nee echt 1999, beeldkwaliteit is minder maar de opdrachten en het geld wat ze nog kunnen verdienen , kajing
Ik ben nu bij aflevering drie en geniet echt van de Expeditie Robinson overlap.
Net in Boulevard: ‘Mascha van Beautygloss lijkt te hinten op deelname Wie is de Mol’
Wordt dat extra seizoen dan toch misschien een Influencer-seizoen?!
Nu vind ik dit niet echt verspreken maar goed. Geloof wel dat het een grote wens van haar is.
Wanneer zou dat dan opgenomen moeten zijn? Want een maand vlogs faken kan lastig lijkt me
Haha voor iemand als Mascha die nauwelijks buiten de deur komt is dat nog best makkelijk toch?
Nee maar ik denk ook dat ze niet gevraagd is hoor. Het ‘extra’ seizoen is dus al wel opgenomen, de voorbereiding van het gewone seizoen is uitgesteld
“Ik heb meer kijkers dan sommige tv-programma’s” is dit echt zo ?
Haha nu je het zegt, zou inderdaad wel kunnen, maar zou heeel goed uitgedacht moeten zijn. Ben wel benieuwd naar de details over dat extra seizoen, echt weinig info nog over
Zou voor meer influencers gelden denk ik! Als ze een influence Editie maken, vele vloggen er wel “bij”!
Maar met expeditie Robinson komt t ook altijd wel rond haha
Misschien dan rtl late night met twan huys.
Huh maar hoe zou dit een verspreking zijn? Ze zegt alleen dat ze voor WIDM inderdaad een maand vloggen zou moeten opgeven en dat ze dat er ook wel voor over zou hebben omdat ze dat haar favoriete programma is. Maar daar kan je toch met geen mogelijkheid de hint uit halen dat ze dat ook daadwerkelijk gedaan heeft?
Ze moeten hun aflevering toch vullen, terwijl alle (semi-)bekende Nederlanders binnen zitten.
Ik vind het ook geen logische conclusie. Mijn conclusie zou juist zijn dat ze dus niet mee doet, want er was geen vlog stop.
Volgens mij heb ik gelezen dat ze dat extra seizoen sowieso in het najaar uitzenden. Ik weet niet of en in hoeverre het ook in de afleveringen terugkomt maar het seizoen hoort ook wel bij het jubileumseizoen 2020, dus zou gek zijn als het dan ineens in 2021 wordt uitgezonden
Plus… dat heel veel series geen doorgang kunnen vinden nu qua opnames. Dus denk dat elke zender blij is met dat wat ze hebben te kunnen uitzenden hihi
ik kijk dat seizoen met Dennis Weening en hij is toch zo’n goede mol bespeelt hen echt helemaal.
Voor de podcast van Trust Nobody?
is er een podcast? Nee ik was seizoenen aan het nakijken en dit is by far toch wel mijn favoriet
Oh! Nou zeker even bekijken, vanaf morgen gaan zij toevallig een podcast maken over dit seizoen!
ah okay, ik vind de kledingstijl ook zo herkenbaar voor die tijd, zat toen op de middelbare school maar die petjes, witte riemen en merken t-shirts zijn wel erg 2000’s.