Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Haha ja in die oudere seizoenen isxde kleding zo leuk, ook hoe jong sommige mensen nog waren. In 2005 deed Marc-Marie mee met een bos haar.

Ik ben bijna klaar met alles kijken, zit nu in 2016 en hierna alleen nog 2017. Vind 2016 wel een beetje tegenvallen maar kan niet zo goed uitleggen waarom. Heb het idee dat het de mol hier te makkelijk afgaat en dan ze graag omdat in het jaar daarvoor de pot het laagste was het weer wilde overtreffen of zo.

:partying_face:

3 likes

Oeee hopelijk gaat het lukken! Ik ben ook heel benieuwd wanneer dat extra seizoen op tv komt.

Volgens mij(?) staat dat gewoon voor september gepland. Dat was denk ik allang opgenomen!

Oh ja ik wist wel dat het was opgenomen. Maar niet wanneer ze het zouden uitzenden. September duurt nog zo lang :sob:.

3 likes

5 september?

1 like

5 september dus :tada: ?

Denk 5 sept inderdaad! Zijn er eigenlijk al speculaties over de kandidaten en locatie?

Volgens mij was er iemand op youtube die dacht dat er oud kandidaten mee zouden doen (weet niet meer wie allemaal, in ieder geval dacht hij Nikkie, Ron en Peggy)

2 likes

Oh man dat hoop ik echt niet, zeker Ron niet.

4 likes

Hoezo? Ik zou het Ron juist wel gunnen! Hij was er na 1 dag uit. Nikkie lijkt me heeeel leuk als ze erin zit!

1 like

Ik zou het heel fijn voor Nikkie vinden aangezien ze vanwege nare omstandigheden weg moest.

12 likes

Omdat ik hem irritant vond.

2 likes

Hij is echt niet leuk, ontzettend arrogant en onaardig. (Heb een keer een dag met hem gewerkt tijdens de opnames met een programma met kinderen.) Echt z’n verdiende loon om er direct uit te liggen en nooit meer terug te komen.

1 like

Zolang Nikkie er maar in zit :heart_eyes:

7 likes

Ik zou het sowieso leuker vinden als het gewoon nieuwe kandidaten zijn.

4 likes

Ik ook! Of een seizoen met alleen maar molloten, die elkaar dan helemaal gaan overanalyseren.

8 likes

Oh ik heb hem ook 1 dag meegemaakt op werk, vond hem juist heel aardig en tof :sweat_smile::sweat_smile: Daarom vond ik het zo zielig dat ie niet eens echt in het spel belandde toen.

Misschien had hij z’n dag niet. Voor mezelf vind ik dat geen probleem maar de kinderen die mee deden waren er echt verdrietig om. (Werden letterlijk afgesnauwd.)