Nee joh, was een grap. Iemand hier op het forum heeft ooit gezegd dat hij kinderen liet huilen 
Nah vind het echt jammer van Tina, geniet echt van haar droogheid
Huh wel toch?
Ja dat denk ik ook altijd.
Ik vind het jammer dat (alle?) kandidaten acteurs of van de televisie zijn. Wilde er geen sportman/vrouw of muzikant meedoen? Heb bij deze groep gelijk het idee dat ze elkaar allemaal kennen en een kliekje is
Wacht waarom mogen mensen ron niet? Ik dacht altijd dat ie reuze mee viel vergeleken zijn broer carlo, die kan ik echt niet handlen.
Jammer dat tina al zo snel eruit is. Haar droogheid is geweldig.
Nee nee nee you’ve got that all twisted. Carlo = Leuk. Ron = blegh.
———————
Zo jammer, Tina er al uit! Ik vind haar heel grappig en ook leuk in haar interacties in een groep. Voor nu richt ik mijn pijlen op Peggy. Hoewel het eigenlijk net te dik er bovenop ligt dus ze zal het vast moet zijn
Ik hoop dat Jeroen ver gaat komen en Patrick en Nikkie mogen voorlopig ook blijven!
Oh dan heb ik echt ff een moment niet op zitten letten want ik heb alleen maar Rop bij dat scherm en Marlijn achter die desk zien staan… dat is dan wel slordig ja!
Omg ik hoopte zo dat Ron en Ellie niet mee zouden doen maar helaas
. Ik vind vooral Ellie ZO irritant, overweeg om pas weer te kijken als zij eruit ligt.
iedereen superenthousiast op elkaar reageren ook. ik zou bang zijn dat ik iemand niet zou herkennen, haha
Ik wil best wel de roomie zijn van Tygo 
Ik kon niet live meekijken en mocht niet in dit topic kijken van mezelf voor ik de aflevering gezien had.Maar ik vind het nu al helemaal leuk! Ben helemaal excited haha.Zo jammer dat Tina er nu al uit ligt
Was juist één van mijn favorieten.Toen die oude vrouw naar beneden wou komen en ze zei “ach we lopen gewoon weg,kom snel”.Ik ging stuk.Patrick,Nikkie,Ellie en Tygo zijn nu mijn favo.Ron is wel scherp hoor meteen.
Verbaasde me wel dat niemand zijn eigen quote op de spiegels herkende? Aan het einde zei Patrick dat Ellie loog over haar quote want dat was de zijne.Maar hij zei tijdens de opdracht dat hij niet meer wist welke die van hem was,hmm 
Zin in volgende week!!
Mijn favoriete mol is George, dat seizoen was trouwens ook zo leuk. Ik hoop echt dat hij net als andere oudmollen nog even voorbij komt dit seizoen. Verder vond ik Milouska en Dennis ook supergoed.
Ik ook niet, het was even zoeken!
Ik vond Jan de leukste molacties hebben maar Milouska was echt wel een van de beste mollen ooit, de kandidaten hadden pas in de finale door dat zij het was
Dennis blijft echt mijn favoriet. In de tests is hij ook maar een keer als mol aangeklikt en dat was bij de laatste test door de winnaar.
Kon het niet direct kijken maar yes tina eruit!!! Vind ellie wel verdacht maar het lijkt me te voor de hand liggend
Ik vond Kees tof omdat hij zon heel dansje had wat dan gebarentaal ofzo was voor “ik ben de mol”
Jan omdat ik hem totaaaal niet door had. Had hem vanaf de eerste aflevering al afgeschreven omdat hij zo lekker fanatiek en zichzelf was 
maar Dennis en Kees vond ik ook heel goed!