Oh dan heb ik echt ff een moment niet op zitten letten want ik heb alleen maar Rop bij dat scherm en Marlijn achter die desk zien staan… dat is dan wel slordig ja!
Omg ik hoopte zo dat Ron en Ellie niet mee zouden doen maar helaas . Ik vind vooral Ellie ZO irritant, overweeg om pas weer te kijken als zij eruit ligt.
iedereen superenthousiast op elkaar reageren ook. ik zou bang zijn dat ik iemand niet zou herkennen, haha
Ik moet juist zo lachen om Ellie. Zo mega gestructureerd en serieus de hele tijd. Vind haar echt een leuke kandidaat
Ik wil best wel de roomie zijn van Tygo
Ik kon niet live meekijken en mocht niet in dit topic kijken van mezelf voor ik de aflevering gezien had.Maar ik vind het nu al helemaal leuk! Ben helemaal excited haha.Zo jammer dat Tina er nu al uit ligt Was juist één van mijn favorieten.Toen die oude vrouw naar beneden wou komen en ze zei “ach we lopen gewoon weg,kom snel”.Ik ging stuk.Patrick,Nikkie,Ellie en Tygo zijn nu mijn favo.Ron is wel scherp hoor meteen.
Verbaasde me wel dat niemand zijn eigen quote op de spiegels herkende? Aan het einde zei Patrick dat Ellie loog over haar quote want dat was de zijne.Maar hij zei tijdens de opdracht dat hij niet meer wist welke die van hem was,hmm
Zin in volgende week!!
Is al een keer langsgekomen maar speciaal voor de jubileum editie nog één keer:
Wie is na 20 jaar WIDM jouw favoriete Mol?
- Deborah (seizoen 1, Australië)
- Nico (seizoen 2, Schotland)
- George (seizoen 3, Portugal)
- Elise (seizoen 4, Canada)
- Yvon (seizoen 5, Australië en Indonesië)
- Milouska (seizoen 6, Argentinië)
- Inge (seizoen 7, Thailand)
- Dennis (seizoen 8, Mexico)
- Jon (seizoen 9, Ierland en Jordanië)
- Kim (seizoen 10, Japan)
- Patrick (seizoen 11, El Salvador en Nicaragua)
- Anne-Marie (seizoen 12, IJsland en Spanje)
- Kees (seizoen 13, Zuid-Afrika)
- Susan (seizoen 14, Hong Kong en Filipijnen)
- Margriet (seizoen 15, Sri Lanka)
- Klaas (seizoen 16, Dominicaanse)
- Thomas (seizoen 17, USA)
- Jan (seizoen 18, o.a. Kiev vriend)
- Merel (seizoen 19, Colombia)
- Rob (seizoen 20, China)
0 stemmers
Mijn favoriete mol is George, dat seizoen was trouwens ook zo leuk. Ik hoop echt dat hij net als andere oudmollen nog even voorbij komt dit seizoen. Verder vond ik Milouska en Dennis ook supergoed.
herkende George bijna niet op de foto!
Ik ook niet, het was even zoeken!
Ik vond Jan de leukste molacties hebben maar Milouska was echt wel een van de beste mollen ooit, de kandidaten hadden pas in de finale door dat zij het was
Dennis blijft echt mijn favoriet. In de tests is hij ook maar een keer als mol aangeklikt en dat was bij de laatste test door de winnaar.
Kon het niet direct kijken maar yes tina eruit!!! Vind ellie wel verdacht maar het lijkt me te voor de hand liggend
Ik vond Kees tof omdat hij zon heel dansje had wat dan gebarentaal ofzo was voor “ik ben de mol”
Edit: foto weg, misschien toch ietwat expliciet hahah
Jan omdat ik hem totaaaal niet door had. Had hem vanaf de eerste aflevering al afgeschreven omdat hij zo lekker fanatiek en zichzelf was
maar Dennis en Kees vond ik ook heel goed!
Haha?! Waaar komt die foto vandaan? Hoe knap de man in kwestie ook is, ik word echt niet warm van een piemel op een foto, eerder andersom
Hahahaha heeft ie zelf gemaakt tijdens een fotografieprogramma op rtl (en ook gepost op zn sociale media). Vind de foto heerlijk shockerend.
Hahaha ik heb hem nog gezien! Helemaal welkom in mijn badkamer hoor,ook op zondagochtend
Pfff ik zou de zenuwen krijgen om met haar samen te moeten werken. Structuur, nonono