Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Nikkie zat op Nadja toch. Zat Nadja ook op Nadja

Ik ben ergens ‘bang’ dat Ron de mol is haha. Hoop het echt niet.

18 likes

Lekker, de twee saaiste eruit.

15 likes

“ik kon niet meer spreiden?” Het is aflevering 2, dan spreid je. :eyes:

6 likes

Zou me niks verbazen als ze dacht dat ze de testvragen over zichzelf moest beantwoorden

15 likes

Volgende week aub peggy en daarna ron en ellie.

5 likes

Hahahaha Nikkie die in de preview meteen Teleromeo in de walkietalkie begint te zingen, ik hou zoveel van haar

35 likes

Jongens ik blijf het maar zeggen wat een leuk seizoen. Nu al.

30 likes

Denk je dat Nikkie alle ‘oude’ bekende nummers van k3 uit haar hoofd kent?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Nikkie is ook eindelijk eens een soort van generatiegenoot. Naast dat ze fantastisch is, is ze ook een slimme kandidaat van de productie omdat ze denk ik zoveel kijkers meebrengt die anders niet kijken

10 likes

Hoe oud is Nikkie?

26, denk een van de jongste die meegedaan heeft.

1 like

Wat zouden ze eigenlijk gedaan hebben als Ellie eigenlijk de afvaller was? :thinking: Geen afvaller of is de nummer 2 dan de lul?

1 like

Waarom heten jokers opeens troeven? Is dat een keer uitgelegd of zijn het twee andere dingen?

1 like

Volgens mij is troeven een verzamelnaam voor jokers, vrijstellingen en zwarte vrijstellingen

8 likes

Buddy van vorig jaar was geloof ik ook van rond die leeftijd!

Ohja!

Ik haat die tweets bij Moltalk altijd. Zo niet boeiend

1 like

Ik was het gewoon vergeten :scream: net teruggekeken.

Ergens vind ik Ron ook een beetje verdacht hoor. Dat zijn ‘stunteligheid’ een beetje aangezet wordt zodat niemand hem verdenkt. Als hij er over een paar afleveringen nog in zit kan hij best de mol zijn.

Ik denk dat Ellie en Tygo types zijn die zichzelf verdacht willen maken maar het niet zijn.

5 likes