Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Hahahah jongens wat slecht ik sta onderaan in de poule :joy:

Love deze met het vingertje :no_entry:

46 likes

Ik was even voor de aflevering geswitched van ellie naar nadja. Fuck me. Maarja zat gelukkig wel op 3 mensen

1 like

Mijn internet lag er gisteren uit dus ik kon niet met jullie kijken. :disappointed_relieved: Echt minder leuk dan, maar ik vond het weer een topaflevering, zulke leuke kandidaten ook! Ik verdenk Tygo een beetje maar komt ook door zijn uitstraling

1 like

Ik vond het zo droog dat Ellie opeens een vrijstelling kreeg omdat ze op die stoel vooraan plaats had genomen. Ik hoop dat er meer van dat soort random plot twists komen dit seizoen.

34 likes

Ik had het idee dat het gesprekje tussen Ron en Tygo ingestudeerd was in de ontbijtzaal. Ook met dat omhoog kijken van Ron voordat hij Tygo herkende. En Horace (toch?) die daar opeens zat en niemand had hem gezien.

10 likes

IK OOK. Ik spreid nu denk nog over 1 andere maar misschien volgende week wel gewoon vol op Peggy hoor, ben helemaal overtuigd nu al :joy:

1 like

Ja het leek echt heel erg geacteerd, Tygo keek ook steeds rond maar zag Horace daar niet zitten?

2 likes

Net gekeken, maar boah ik irriteer mij echt aan Nikkie en Ron.
Ik verdenk Jeroen of Patrick op één of ander manier.

Ik heb ook met gekeken en dit viel mij ook al op… heel bijzonder en nep haha

1 like

Ik heb het idee dat de opdrachten anders zijn dit jaar, ik vind ze ook leuker ofzo??

6 likes

Wat een leuke toevoeging in de app, die extra testvraag! Alleen jammer dat waarschijnlijk de helft van mijn familie dit niet meekrijgt en dus gaat achterlopen met eventuele extra punten denk ik? Of staat dit los van de andere telling.

De punten komen na de finale bij je score op (500 punten per goed beantwoorde vraag).

2 likes

500?! Dan kan er op het laatst nog veel veranderen in de poules.

1 like

Op wie zat Nadja eigenlijk? Ze had een joker ingezet bij de test dus dan waren haar antwoorden wel heel slecht?

Er zijn wel nieuwe biljetten dit jaar! Volgens mij is er nog maar 1 in beeld geweest en daar stond ellie op.

Nu al zin in de aflevering van morgen.

3 likes

Ja zin in :smile:

1 like

Zin in vanavond! Helemaal hyped voor dit seizoen!:grin: