Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Wel een rood scherm haha

MAar dan kan Horace toch helemaal niet meer mollen? Denken jullie echt dat hij de mol is

Ja en we zagen geen rood scherm toch? Misschien dat Ron en Patrick de rest moeten overtuigen dat Horace eruit is en als dat niet lukt dat hij dan terug kan komen oid. Geen idee maar ergens klopt hier iets niet :face_with_monocle::face_with_monocle::face_with_monocle:

2 likes

Voor mijn gevoel proberen ze heel erg de Belgische mol na te doen, maar het lukt totaal niet.

1 like

Hij komt sws terug! Anders steek ik heel toscane in de fik

5 likes

Degenen die op horace hadden ingezet, zegt de app ook toch hij weg is?

ja daarom heb ik dit jaar toch maar niet echt meegespeeld heb vorig jaar de laatste drie afleveringen niet gekeken ben daarvoor echt te fanatiek

Ja alle punten zijn weg

1 like

Ja he gone

1 like

De app zegt punten kwijt voor Horace. :frowning:

Aaah Mil bij moltalk :heart_eyes: Jammer dat zij niet nog een keer meedoet

Vast zo’n opdracht zoals met Ron in het theater in Tbilisi

Theather is een moeilijk woord jah.

1 like

Aaah kut niet Horace…

Ja schijt zooi. Zat op Peggy Tygo en Nikkie, heb Peggy gewisseld voor Horace :sob:

WHY AM I LIKE THIS.

Ja…

2 likes

Ja vind het ook wel een goede keuze, mijn schoonbroertje heeft al 2x gewonnen en nu is hij natuurlijk helemaal blij dat al mijn punten weg zijn😭 kan niet tegen mijn verlies

Ik vind het echt een leuk seizoen :smile:

5 likes

Hij gaat terug komen zegt mijn gevoel.

1 like

Bij Moltalk zit Emilio Guzman en die zat in hetzelfde jaar als Ron. Die zegt net: ā€œAls ik hem zo zie, ben ik blij dat het niet gelukt is hem terug te halenā€

Ik ga stuk

50 likes

Maar stel hij kan terugkomen, dan issie alsnog niet de mol toch? Ron kon ook terugkomen, maar was niet de mol.

4 likes