Ja he gone
De app zegt punten kwijt voor Horace.
Aaah Mil bij moltalk Jammer dat zij niet nog een keer meedoet
Vast zoān opdracht zoals met Ron in het theater in Tbilisi
Theather is een moeilijk woord jah.
Aaah kut niet Horaceā¦
Ja schijt zooi. Zat op Peggy Tygo en Nikkie, heb Peggy gewisseld voor Horace
WHY AM I LIKE THIS.
Jaā¦
Ja vind het ook wel een goede keuze, mijn schoonbroertje heeft al 2x gewonnen en nu is hij natuurlijk helemaal blij dat al mijn punten weg zijnš kan niet tegen mijn verlies
Ik vind het echt een leuk seizoen
Hij gaat terug komen zegt mijn gevoel.
Bij Moltalk zit Emilio Guzman en die zat in hetzelfde jaar als Ron. Die zegt net: āAls ik hem zo zie, ben ik blij dat het niet gelukt is hem terug te halenā
Ik ga stuk
Maar stel hij kan terugkomen, dan issie alsnog niet de mol toch? Ron kon ook terugkomen, maar was niet de mol.
Ja volgens mij wel idd!
En volgens mij Paul Rabbering ook heel wat jaartjes geleden, die heeft volgens mij uiteindelijk gewonnen
Ja dat was echt precies zo!! Dat iedereen weg moest lopen als ze groen hadden.
Ja als ze hem niet terug kopen of winnen, zijn ze mooi de mol kwijt dan toch? Dus dan kan je de mol niet zijn bedoel ik.
Love Emilio haha, vond hem toen ook al zo grappig.
En ik denk ook dat horace terug komt! We zagen wel een rood scherm maar de manier waarop en Patrick en Ron deden raar.
Ja en Ron kon ook terug komen als zn medekandidaten het m hadden gegund. Je kan soms nog terug na een rood scherm vgm
Echt een raar gemonteerde executie inderdaad, dat moet wel met een reden zijn gedaanā¦
Maar er zijn dit seizoen toch mindeer afleveringen als hij terug komt moeten er in een andere aflevering er heel veel uit of een finale met veel kandidaten.
Ik zie net via moltalk dat peggy aan het begin vd eerste opdracht te zien is met al 4 sleutels in haar hand. Ze heeft dus die ring met sleutels vast aan 4 sleutels apart vd rest. Wtf. Hoop toch dat ze het niet zo makkelijk weggeven.
Ze was ook al zo eager bij het gooien met de fakkels, die als enige mislukte.