Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Ja volgens mij wel idd!

En volgens mij Paul Rabbering ook heel wat jaartjes geleden, die heeft volgens mij uiteindelijk gewonnen

2 likes

Ja dat was echt precies zo!! Dat iedereen weg moest lopen als ze groen hadden.

2 likes

Ja als ze hem niet terug kopen of winnen, zijn ze mooi de mol kwijt dan toch? Dus dan kan je de mol niet zijn bedoel ik.

1 like

Love Emilio haha, vond hem toen ook al zo grappig.

En ik denk ook dat horace terug komt! We zagen wel een rood scherm maar de manier waarop :thinking: en Patrick en Ron deden raar.

3 likes

Ja en Ron kon ook terug komen als zn medekandidaten het m hadden gegund. Je kan soms nog terug na een rood scherm vgm

1 like

Echt een raar gemonteerde executie inderdaad, dat moet wel met een reden zijn gedaan

2 likes

Maar er zijn dit seizoen toch mindeer afleveringen als hij terug komt moeten er in een andere aflevering er heel veel uit of een finale met veel kandidaten.

Ik zie net via moltalk dat peggy aan het begin vd eerste opdracht te zien is met al 4 sleutels in haar hand. Ze heeft dus die ring met sleutels vast aan 4 sleutels apart vd rest. Wtf. Hoop toch dat ze het niet zo makkelijk weggeven.
Ze was ook al zo eager bij het gooien met de fakkels, die als enige mislukte.

2 likes

Hoeft niets te betekenen, ik pak ook wel eens random iets vast om beetje mee te spelen oid, gedachteloos

Het is wie is de mol, dan geloof ik toch minder in toeval haha

Normaal zie je ook altijd beelden van volgende week aan het eind van de uitzending, was nu ook niet

3 likes

Het vorige seizoen was de finale ook met 4 ipv 3, dus dat zou wel een optie zijn ja (vind ik wel minder leuk trouwens). Of Horace krijgt wel de kans om terug te komen, maar het lukt niet.

1 like

Nee idd en je zag ‘wordt vervolgd’, dat komt normaal nooit in beeld toch?

1 like

Nee volgens mij niet

1 like

Waarom lieten ze Horace zijn scherm niet als laatste zien dan? Nu zaten Patrick en Ron er nog bij

Hoe bedoel je? Er zitten nog altijd andere kandidaten bij als er een rood scherm getoond wordt toch?

1 like

Ja klopt, maar omdat veel mensen denken dat Horace nog terugkomt. Dan konden ze toch beter zijn rode scherm laten zien als er niemand meer bij was?

We zagen toch sowieso geen scherm van de laatste 3?

Mijn vader, het zelfbenoemde wannabe Wie is de Mol-orakel, zegt dat Ron de Mol is.

Zijn falend instinct zei vorig jaar Buddy, dus hoop van harte dat hij het nu weer mis heeft (alle keren dat hij het wél na 1 of 2 afleveringen goed had laat ik even buiten beschouwing)

4 likes

We zagen toch een rood scherm bij Horace haha

2 likes