Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Misschien is er volgende week een opdracht waar patrick en ron de leiding hebben en ze de rest naar horace moeten leiden. Hahaha althans dat hoop ik.

2 likes

Ik geniet echt van dit seizoen! Al die drama tussen iedereen en bondjes, gesmokkel met geld, heerlijk.

3 likes

Wat me gisterenavond op viel tijdens de executie, als Tygo wegloopt zie je door een shot vanuit de deuropening een man staan met een baard, ik dacht Jeroen te zien. Maar die zat dan toch al in dat busje?
Ik klink nu als zo’n persoon die alle beelden analyseert maar dit viel me toevallig op.

1 like

Dit dit zag ik ook inderdaad! Ik wilde nog terugkijken om te kijken of ik het goed gezien had, maar hwt viel mij ook op

1 like

Hahaha

34 likes

Ik zag ook iemand een soort van gebukt in het busje bij ellie zitten. Met een gele jas ofzo

Of deze :joy:

31 likes

Nou dat vond ik ook. Ron voegt echt helemaal niks toe aan dit seizoen.

4 likes

Nou hij voegt een ding toe; irritatie haha. Oh ik hoop echt dat hij er de volgende keer uitgaat.

7 likes

Haha ja daar heb ik niets tegenin te brengen, niets positiefs dan! :’) Fingers crossed, stel je voor dat hij de Mol is :scream:

1 like

Haha bij álles wat er gezegd wordt zie je gewoon de verwarring aan zijn gezicht, alsof hij echt nergens wat van snapt.

1 like

Hahah. Zo dat hoop ik echt niet want vindt het verder zo’n leuk seizoen met voor de rest leuke kandidaten.

2 likes

Heb er alweer zin innn!

1 like

Ik ook :smile:

Tygo was net in Boulevard en daar liet hij wel weten dat er nog veel meer gaat gebeuren. Ben benieuwd!

zin iiiiinnn!!!

giphy-downsized-large

4 likes

Ben benieuwd of er deze aflevering meerdere kandidaten naar huis moeten…

De zakken chips liggen al klaar :star_struck: Heb er ook echt de hele dag naar uitgekeken (of eigenlijk de hele week lol maar klinkt ook zo treurig).

1 like

Don’t care wat er deze aflevering allemaal gaat gebeuren. Zolang Horace maar terug komt :joy:.

10 likes

Hopelijk mogen ze horace terug laten komen en ruilen voor Ron en Ellie :crossed_fingers:t2:

3 likes