Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Hoeft niets te betekenen, ik pak ook wel eens random iets vast om beetje mee te spelen oid, gedachteloos

Het is wie is de mol, dan geloof ik toch minder in toeval haha

Normaal zie je ook altijd beelden van volgende week aan het eind van de uitzending, was nu ook niet

3 likes

Het vorige seizoen was de finale ook met 4 ipv 3, dus dat zou wel een optie zijn ja (vind ik wel minder leuk trouwens). Of Horace krijgt wel de kans om terug te komen, maar het lukt niet.

1 like

Nee idd en je zag ‘wordt vervolgd’, dat komt normaal nooit in beeld toch?

1 like

Nee volgens mij niet

1 like

Waarom lieten ze Horace zijn scherm niet als laatste zien dan? Nu zaten Patrick en Ron er nog bij

Hoe bedoel je? Er zitten nog altijd andere kandidaten bij als er een rood scherm getoond wordt toch?

1 like

Ja klopt, maar omdat veel mensen denken dat Horace nog terugkomt. Dan konden ze toch beter zijn rode scherm laten zien als er niemand meer bij was?

We zagen toch sowieso geen scherm van de laatste 3?

Mijn vader, het zelfbenoemde wannabe Wie is de Mol-orakel, zegt dat Ron de Mol is.

Zijn falend instinct zei vorig jaar Buddy, dus hoop van harte dat hij het nu weer mis heeft (alle keren dat hij het wél na 1 of 2 afleveringen goed had laat ik even buiten beschouwing)

4 likes

We zagen toch een rood scherm bij Horace haha

2 likes

Ron zag ook een rood scherm en mocht terug komen in zijn seizoen. En met Tim haars is het ook al eens gebeurd.

2 likes

oja pff sorry haha

Ja dat weet ik maar ik vind het in dit geval niet logisch. Maar we zullen ziennnn

Na vandaag denk ik Patrick (nog steeds) of Ron, maar ik durf geen punten op hem in te zetten.

Ik denk echt alleen maar; je kán gewoon niet zo’n klungel zijn als Ron nu de afgelopen afleveringen. Eerst al met dat stenen sjouwen, toen met die sleutels, hij was ook té eager om toen die ‘nepnamen’ te hanteren bij dat namen diner, net zo klungelig op die balk om die schilden te pakken. En dan met die kist die hij bij die lasergame ineens ‘kwijt’ was ( stond gewoon boven hem wat ie zelf had gedaan).
Ik weet niet, hij lijkt nu niet op te vallen bij de rest omdat ze allemaal denken “ ach Ron toch, die arme a-sportieve grapjurk”, maar ik heb hem op nummer 1! En daarna Peggy.

2 likes

Horace is wel morgen te horen in de podcast. Lijkt me wel dat hij er dan echt uit is toch?

Als het wel een plottwist is en hij komt terug, zullen ze hem ook wel in de podcast doen. Als ze een postcast doen zonder Horace verraden ze het verloop toch ook al.

2 likes

Ik dacht net ook nog, het zou ook wel passen als het een plottwist is. “ Trust nobody” komt van Horace… dus misschien gebruiken ze dit nu bij het jubileum…
Alleen wat is de rol van Ron en Patrick hierin?

1 like