Ron zag ook een rood scherm en mocht terug komen in zijn seizoen. En met Tim haars is het ook al eens gebeurd.
oja pff sorry haha
Ja dat weet ik maar ik vind het in dit geval niet logisch. Maar we zullen ziennnn
Na vandaag denk ik Patrick (nog steeds) of Ron, maar ik durf geen punten op hem in te zetten.
Ik denk echt alleen maar; je kán gewoon niet zo’n klungel zijn als Ron nu de afgelopen afleveringen. Eerst al met dat stenen sjouwen, toen met die sleutels, hij was ook té eager om toen die ‘nepnamen’ te hanteren bij dat namen diner, net zo klungelig op die balk om die schilden te pakken. En dan met die kist die hij bij die lasergame ineens ‘kwijt’ was ( stond gewoon boven hem wat ie zelf had gedaan).
Ik weet niet, hij lijkt nu niet op te vallen bij de rest omdat ze allemaal denken “ ach Ron toch, die arme a-sportieve grapjurk”, maar ik heb hem op nummer 1! En daarna Peggy.
Horace is wel morgen te horen in de podcast. Lijkt me wel dat hij er dan echt uit is toch?
Als het wel een plottwist is en hij komt terug, zullen ze hem ook wel in de podcast doen. Als ze een postcast doen zonder Horace verraden ze het verloop toch ook al.
Ik dacht net ook nog, het zou ook wel passen als het een plottwist is. “ Trust nobody” komt van Horace… dus misschien gebruiken ze dit nu bij het jubileum…
Alleen wat is de rol van Ron en Patrick hierin?
Misschien is er volgende week een opdracht waar patrick en ron de leiding hebben en ze de rest naar horace moeten leiden. Hahaha althans dat hoop ik.
Ik geniet echt van dit seizoen! Al die drama tussen iedereen en bondjes, gesmokkel met geld, heerlijk.
Wat me gisterenavond op viel tijdens de executie, als Tygo wegloopt zie je door een shot vanuit de deuropening een man staan met een baard, ik dacht Jeroen te zien. Maar die zat dan toch al in dat busje?
Ik klink nu als zo’n persoon die alle beelden analyseert maar dit viel me toevallig op.
Dit dit zag ik ook inderdaad! Ik wilde nog terugkijken om te kijken of ik het goed gezien had, maar hwt viel mij ook op
Ik zag ook iemand een soort van gebukt in het busje bij ellie zitten. Met een gele jas ofzo
Nou dat vond ik ook. Ron voegt echt helemaal niks toe aan dit seizoen.
Nou hij voegt een ding toe; irritatie haha. Oh ik hoop echt dat hij er de volgende keer uitgaat.
Haha ja daar heb ik niets tegenin te brengen, niets positiefs dan! :’) Fingers crossed, stel je voor dat hij de Mol is 
Haha bij álles wat er gezegd wordt zie je gewoon de verwarring aan zijn gezicht, alsof hij echt nergens wat van snapt.
Hahah. Zo dat hoop ik echt niet want vindt het verder zo’n leuk seizoen met voor de rest leuke kandidaten.