Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Ik vind Nikkie en Tygo wel een heel grappig duo zo samen. Allebei zo over de top op hun eigen manier

28 likes

Nope niet over gesproken

1 like

Huh maar nu staat er niet “wordt vervolgd”???

1 like

Trust Nobody 

1 like

NEE NEE NEE.
Horace niet terug en Ellie weg. Gvd :sob:

Hier ook. :frowning:

Dat Horace terugkomt zou niet kloppen met het aantal afleveringen dus denk het niet maar waarom het de vorige keer dan zo vaag ging

Begon ellie net te verdenken :joy: en ik hoop nog steeds op een terugkeer van horace hahaha

Die montage moet toch een lol hebben denk ik

2 likes

Misschien gingen er dingen mis met het opnemen van geluid oid waardoor ze het vorige x zo raar hebben moeten monteren?

2 likes

Ik weet echt zeker dat Ron de mol is. Hij is zo vaak aan het klooien (=saboteren).

1 like

Ik heb geloof ik niet zo veel met deze presentatoren van moltalk, zo gespeeld en net niet lekker op elkaar ingespeeld

3 likes

Wel opvallend in deze terugblik dat Patrick de telefoon aan de camera laat zien waar “de mol” opstaat

Ik vond Ellie eigenlijk wel leuk.
En ik weiger te geloven dat Ron de mol kan zijn.

3 likes

Dit was wel echt een van de leukste afleveringen ever, heb echt genoten.

3 likes

Wel heel opvallend dan.

1 like

Wie verdenk jij?

• Nikkie
  • Ron
  • Patrick
  • Peggy
  • Tygo
  • Jeroen
  • Horace

0 stemmers

Misschien wel zo opvallend dat juist niemand hem verdenkt :face_with_hand_over_mouth: dat is mijn theorie, maar ik begreep dat veel widm-fans dat wel een hele slappe tactiek vinden haha

Ik sprak deze zin uit toen het op TV was. :joy:

1 like

Ah yes ben blij dat Ellie eruit is. Haar monotone stem en die kop die altijd ‘AAN’ staat.

Ik verdenk nog steeds Ron. En oooooo ik wil weer op reis :pensive:

1 like