Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Die montage moet toch een lol hebben denk ik

2 likes

Misschien gingen er dingen mis met het opnemen van geluid oid waardoor ze het vorige x zo raar hebben moeten monteren?

2 likes

Ik weet echt zeker dat Ron de mol is. Hij is zo vaak aan het klooien (=saboteren).

1 like

Ik heb geloof ik niet zo veel met deze presentatoren van moltalk, zo gespeeld en net niet lekker op elkaar ingespeeld…

3 likes

Wel opvallend in deze terugblik dat Patrick de telefoon aan de camera laat zien waar ā€œde molā€ opstaat

Ik vond Ellie eigenlijk wel leuk.
En ik weiger te geloven dat Ron de mol kan zijn.

3 likes

Dit was wel echt een van de leukste afleveringen ever, heb echt genoten.

3 likes

Wel heel opvallend dan.

1 like

Wie verdenk jij?

• Nikkie
  • Ron
  • Patrick
  • Peggy
  • Tygo
  • Jeroen
  • Horace

0 stemmers

Misschien wel zo opvallend dat juist niemand hem verdenkt :face_with_hand_over_mouth: dat is mijn theorie, maar ik begreep dat veel widm-fans dat wel een hele slappe tactiek vinden haha

Ik sprak deze zin uit toen het op TV was. :joy:

1 like

Ah yes ben blij dat Ellie eruit is. Haar monotone stem en die kop die altijd ā€˜AAN’ staat.

Ik verdenk nog steeds Ron. En oooooo ik wil weer op reis :pensive:

1 like

Ron doet weinig goed maar ik vind het zo’n slechte tactiek dat ik hoop dat hij het niet is.
Voor nu denk ik nikkie en peggy, maar vooral die laatste wordt door de anderen ook best verdacht. En dat vind ik dan weer lastig

Ik verdenk Peggy want ik vond haar een paar keer echt zo slecht acteren vandaag!

En moge duidelijk zijn; als dat zo is baal ik want ze is zo onopvallend verder.

1 like

Ja dit vind ik ook! Haar reacties lijken soms zo geacteerd inderdaad.

Vooral specifiek na de koffer opdracht en dat het ging om de 3 mollen. Geen zin om het op te zoeken en filmpje van te maken maar die mond zo wijd open vond ik zo nep overkomen, nah not buying it.

1 like

Peggy was ook diegene die als eerste jon van eerd noemde. Maar nikkie bevestigde dat en die corrigeerde op het laatst ook toen de groep Dennis wilde noemen, zij bepaalde toen dat Jan werd genoemd.

11 likes

Maar in principe was dat niet nodig toch, want als alleen Dennis goed was geweest hadden ze ook geen geld gekregen (ze moesten alledrie goed zijn toch?)

Ik wil zooo graag naar Florence. Tot zover mijn nuttige bijdrage aan dit topic :joy:

6 likes

Ik vond deze actie wel heel opvallend weer voor Nikkie als mol.

2 likes