Wie is de Mol? 2020 #2

Zoveel zin hierin!!

5 likes

Omg! Mijn hart maakte al gelijk een sprongetje toen ik het geluid hoorde. Is muziek uit de game Hunt: Showndown. Vind sowieso dat De Mol altijd supertoffe muziek gebruikt! Was al enthousiast over dit seizoen, maar nu nog meer! :grin::grin:

4 likes

Vorig jaar was er eigenlijk niet echt iets geregeld, of nouja het plan was zelfs om veel later uit te zenden dan de afleveringen in België te zien waren. Dat hadden ze toen teruggedraaid naar een dag later, omdat veel NL’ers die De Mol al volgen daar niet blij mee waren. En ze hadden ook een blok gezet, zodat NLers niet de Belgische uitzending konden streamen. Dat draaide ze toen ook terug. Maar die blok zit er nu wel weer op.*

Naar mij idee heeft iemand met nul verstand over widm en De Mol het geregeld, want productie crew van widm wisten het ook niet. Het was echt een zooitje vorig jaar. En je kon het indd maandag pas zien op NPO. Dus het was ook niet spoiler vrij. Zeker nadat de NOS een nieuwsbericht online gooide over De Mol op zondag, terwijl in NL de kijkers die aflevering nog niet konden zien :smiling_face_with_tear:

*Het is gewoon ook kut want NPO heeft dacht zo regel dat ze uitzendingen pas nadat het op tv is geweest op de streamingdienst NPO mogen zetten. Dus De Mol zou dan nooit gelijk zondag te zien zijn. Vorig werkte NPO Start ook vaak niet en stond De Mol vaak ook veel later online dan was aangeven.
Dus ik hoop echt dat ze van vorig jaar geleerd hebben.

3 likes

Precies dit! Ugh, dat nieuwsbericht… Die spoiler was niet te voorkomen. Zo irritant.
Zit de blok er weer op? Ik zie op Goplay nu alleen de korte filmpjes, dat was eerder ook de vorige seizoenen? Pff… ik hoop dat ze iets hebben geleerd van de kritiek van vorig jaar.

1 like

Ik dacht dat de blok er weer op zit. Iemand wilde ook het seizoen in Zuid-Afrika terugkijken en dat lukte niet. Kan natuurlijk dat de blok eraf gehaald wordt als het 17 maart is, maar ik denk het niet. Dat is namelijk niet wat NPO zou willen. Dus als het aan NPO ligt kan niemand uit NL De Mol online kijken via de Belgische zender. Maar we gaan het zien :grimacing::grimacing:

1 like

Er is een apart De Mol België topic mét antwoord op je vraag:

3 likes

Ik kwam ook net achter dat ik niet in De Mol topic zat. Raakte helemaal in de war xD

3 likes

Ja mijn fout, was vergeten dat we een apart topic hadden ervoor. Sorry!

Ik las dat ze de finale van widm naar Paleis Soestdijk hebben verplaatst vanwege belangstelling publiek. Dus we krijgen weer zo’n ouderwetse ‘laten we de helft van de tijd aan mensen met spandoeken en meningen verdoen’ aflevering? :neutral_face:

3 likes

Ik heb weer een beetje een gevoel van lets get it over with
Vertel me wie de winnaar is en laat me de molstreken zien en klaar

10 likes

Oooh brrrr

Die steen lijkt op t huis van octo

8 likes

Je kan nog beter ziplinen dan zo sloom abseilen

3 likes

Het was toch NIET groen

4 likes

Jaa klopt haha

1 like

Ja dat gaat snel

2 likes

Ja ik dacht ook al, maar later zei ze het wel goed.

Word je als je je opgeeft op dit soort dingen voorbereid haha? Zo van; als je echt echt echt bang bent voor hoogtes/krappe ruimtes/etc doe dan niet mee haha

1 like

Nou dit zit er toch altijd wel in?
En ze mogen meestal de opdracht ook weigeren, dus ik denk dat ze in theorie nu ook mogen zeggen ik wil niet

1 like

You had one job soy

1 like

Ooh dat zou kunnen. Maar de beelden die je zag bevestigden dat Sarah niet betrapt was en dat het dan toch niet groen was?

Edit: ik vatte het op dat ze zei wat ze zelf dan zou moeten doen

2 likes