De Mol België

HYPED

5 likes

Hoe kijken jullie dit?
Eerste keer dat ik misschien wil gaan kijken.

Hopelijk een seizoen met minder pech! Ik woon in België dus kijk gewoon via digitale tv. Op de site van play4 kan je normaal na de uitzending kijken. Mogelijk heb je wel een vpn nodig.

Tot vorig jaar kon je altijd online via Play4 kijken (meteen nadat de uitzending was geweest, gratis), maar vorig jaar hebben ze dat voor NL veranderd en kwam het een dag later op NPO. Maar dat was niet erg handig, omdat er een giga spoiler uit kwam meteen nadat het in BE was uitgezonden. dus hopelijk dit jaar weer op de ouderwetse manier!

2 likes

Zoveel zin in! Vette locatie ook

1 like

Ik zag op Twitter dat het waarschijnlijk weer via Play4 is te kijken!

12 likes

Ik wacht het nog af. Vorig jaar werden er ook verschillende antwoorden gegeven. Ik hoop het uiteraard wel, maar het is afwachten wat NPO doet. Zie trouwens geen berichten van NPO erover. Nu widm nog niet is afgelopen maken ze denk sowieso geen reclame voor De Mol. Hoop stiekem dat NPO het na vorig jaar gewoon niet meer doet en het aan België zelf over laat.

Edit: Via de podcast TrustNobody hoor ik dat de De Mol inderdaad op de maandagavond 20 maart vanaf 20uur te bekijken is via NPO start. En je het tot een week terug kan kijken. En als goed is ook kan streamen via goplay.

2 likes

Ik vrees voor dezelfde ellende als vorig jaar.

Vorig jaar stond ook 9 van de 10 keer de aflevering pas veel later op dan zou moeten. Hoop vooral dat de media dit keer ff de spoilers links laat liggen. Ben er nog steeds pissig om :smiling_face_with_tear:

Gehehe ik woon in BE dus kan t gewoon kijken. Maar wat ik irri vind is dat ik als inwoner van België niet op npo mag kijken dus andersom doen ze het ook🤬. Maar ik heb hier wel npo 1,2,3 op de tv. En helaas is de Mol in België van de commerciële zender. Anders kon je het in NL via Één of canvas kijken.

1 like

Maar als we ook gewoon via Goplay kunnen kijken dan kunnen we vrijwel gelijktijdig kijken met BE toch en is er niet zoveel aan de hand qua spoilers

1 like

Volgens Goplay wel, en vorig jaar heb ik het ook gewoon daar kunnen kijken zonder vpn

2 likes

Me too. Volgens mij ook zonder VPN

1 like

Volgens mij was het vorig jaar na een paar afleveringen “gezeik” gewoon te volgen via GoPlay.

1 like

Ja maar Bestemming X is op vtm, dat is een hele andere zender.

2 likes

Ik kon VTM wel live volgen (bij blind getrouwd) maar alleen via VPN.

1 like

Je kunt het gewoon op GoPlay kijken, meestal na afloop van de live uitzending… niet alle programma’s zijn in het buitenland te zien, maar deze wel.

2 likes

Krijg ineens weer flashbacks naar vorig jaar toen de afleveringen prima te zien waren via Goplay en er voor de finale een livestream zou zijn van de liveshow maar dat die niet werkte. Echt een uur zitten refreshen en vloeken op mijn laptop voordat ik het opgaf. En toen die finale daarna eindelijk online kwam was het ook nog eens de grootste teleurstelling ever. Hoop dat ze dat dit jaar anders doen want vond daar geen bal aan.

5 likes

Het was vaak vanaf een minuut of twintig

1 like

Zeker? Vtm is normaal via vtmgo, vier via goplay