Ik heb echt genoten hoe slecht Sam ging op de finale
Ja, wat was er met hem aan de hand? Keek zo zuur…
Ja hij kan denk ik niet goed tegen zijn verlies, dus het was wellicht pijnlijk voor hem om de molacties te zien.
Jaa toen zat Olcay ook fout. En was het ook niet bij Tycho Gernandt toen? Die zat geloof ik met Nikki en Jeroen in de finale en zat toen op Nikki maar het was Jeroen? Zo iets staat me bij ![]()
Vanavond begint de Mol belgie toch?
Er komt weer een jubileumseizoen! Deze keer in Portugal
En hoorde ik nou goed dat de mol opnieuw in de rol van de mol kruipt? Dus allemaal oud-mollen?
Dat gerucht gaat al langer, maar hoop het wel ja!
Ik hoop dat Kees Tol dan weer meedoet ![]()
Waarom is er nog steeds niks bekend over de kandidaten oid, het begint zaterdag toch?
Die worden pas bekend gemaakt in de eerste aflevering, daarom kun je ook nog geen punten inzetten in de app
Ik hoop op 10 oudmollen of oudpresentatoren.
Ik dacht dat het sowieso mollen waren? En dat dan 1 van hen dit keer weer de mol is.
Nee dat zou niet werken want als oud mol heb je veel teveel inside information. Laat staan dat 10 keer. Ik neem aan gewoon 10 oud kandidaten.
Rik zei ook: 10 oude bekenden en 1 van hen keert terug als mol.
Ja oke, maar toch lijkt het me leuk ![]()
Ooh oké! Dat klinkt wel logisch ja
Maar als je allemaal mol bent geweest heb je allemaal diezelfde inside information, dus is er niemand achtergesteld. Wel een grote uitdaging voor de productie. Zou het leuk vinden als het wel allemaal mollen zijn. Ben een beetje uitgekeken op WIDM, maar ga wel weer kijken denk ik
Ik hoorde in de Trust Nobody podcast over WIDM dat het waarschijnlijk niet kan dat het allemaal oudmollen zijn omdat dat er maar … 20 ofzo zijn? Bekenden dan. Ze zullen waarschijnlijk de onbekenden uit de eerste seizoenen niet nemen. En je hebt er tien nodig. Maar Jeroen KIDV kan wsl ook niet, die heeft tenslotte al twee keer meegedaan. En Stijn niet want dat was ten tijde van opname nog niet bekend. En er zitten altijd mensen tussen die je niet meer terugwilt, mensen die zelf niet meer willen, mensen die niet kunnen in de periode dat het wordt opgenomen etc etc en dat het daarom waarschijnlijk een te kleine poule is om uit te vissen. Zij verwachten daarom dat het geen oudmollen seizoen zal worden
Whaaaat, morgen?!