Jammer zeg, ik vond Jeroen wel een leuke kandidaat. Mag hopen dat het Sor niet is nu ze steeds die biechten uitzenden waarin hij van die toespelingen maakt. Zo makkelijk hoeft het ook weer niet te zijn
Geen scĂšne van Jeroen in het busje.
Je ziet ook weinig van de groep buiten de spellen om. Dat is ook weleens anders geweest.
Ik dacht eerst dat het wel een leuke groep was, maar je ziet weinig van de groep. Ook niet echt bondjes ofzo.
Ik vind dat wel een voordeel hoor, die bondjes waren zo slecht geacteerde stukjes. En met de groep is altijd eten en chaotisch napraten. Doe mij maar gewoon het spel.
Inderdaad echt geen/nauwelijks bondjes nog
Wat jammer dat Jeroen eruit is
Ik vind het verder gewoon lekker vermaak voor de zaterdagavond. Alleen wel erg op mingeld gefocust deze aflevering.
Soms werden die bondjes wel teveel uitgemolken inderdaad. Maar een beetje karakter van de deelnemers vind ik wel leuk om mee te krijgen. Al is het maar ff samen ontbijten.
Nu vind ik het saai, opdrachten afwerken en klaar.
Die kus van kees aan jeroen; judaskus?
Jij kijkt ook Moltalk?
Ja klopt haha, stond nog op.
Dat zei ik tijdens de aflevering al, ik heb ook punten gespreid op hem
Nee was gewoon hoe langer je erover doet om er te komen hoe lager t bedrag.
Het totale bedrag verdienen was dus ĂŒberhaupt niet mogelijk
Ok ik zat niet op te letten, hij was gewoon aan het shredderen zodat er steeds minder was inderdaad. Fons moest het mingeld later inderdaad nog uit de pot halen.
Ik vond het ook wel een leuke aflevering. Verschillende soorten spellen en mooie locaties ook bij die tempel.
Ik zat me ook nog af te vragen of er een stagiair allemaal mollenpinatas heeft zitten knutselen daar in de bloedhitte. Lijkt me niet dat je 20 van die dingen meer aan boord neemt.
Ik ben hier ook benieuwd naar. Hoezo correspondeert groen met 38. Dat waren rond de 17/18 vlaggetje toch? Dat kan toch niet moeilijk zijn; vlaggen tellen?
Ik vind Rosario nu ook wel verdacht.
In de eerste aflevering zei ik nog tegen mijn vriend dat er veel van die plaatjes die ze trokken paarse dingen te zien zijn en Rosario zegt nu ook dat paars zijn lievelings kleur is.
En hoe makkelijk is het om dan met de crew af te spreken -3000 in het paarse bakje.
Huh maar Mexico is toch het land van de pinatas? Dat laat je dan toch lokaal maken?
Ha snap ik, maar ik vond het een grappig idee. Ik zag zoân oververhitte stagiair al papier-machĂ©end voor me.
Ik vind dit seizoen een beetje mhoaww tot nu toe. Geen superleuke mensen (behalve Jeroen, maar die is pleite), en heb het idee dat de spellen elke keer heel vaag uitgelegd worden en ze er dan niks van snappen en dan komt rik met zoân uitleg van âja nou duhhh je had ook dit en dit bij elkaar moeten tellen, en dat er dan vanaf te trekken: LOGISCH toch??â
Ben ik de enige die Anna echt een irritant persoon vind?
Vind Fons ook he le maal kut.
Eigenlijk was Jeroen (en Kees een beetje) de enige leuke persoon in het hele seizoen.
Ja helemaal eens, Tooske vind ik ook echt helemaal niks.