Wie is de Mol? 2020 #3

Vond Tooske ook een leuke kandidaat!

En vond dit ook een leuke aflevering qua opdrachten, vooral het mexicaanse dansen. En leuk dat ze ook wat meer momenten buiten de opdrachten lieten zien.

3 likes

Mijn vriend legde heel scherp de link ‘analoog’/‘Anna loog’ toen Rik dat zei, vond het wel een goeie

29 likes

Ja dat

Ik denk al een heeele tijd dat Rian de mol is en stoor me aan alles. Hopelijk is het niet zo :cry:

1 like

Ik ben er ook een beetje bang voor.
Meestal liggen de 50+ vrouwen er snel uit, behalve als ze de mol zijn. Maar hopelijk heeft Rian gewoon goed de mol in het vizier :sweat_smile:

5 likes

Misschien horen we achteraf dat ze de mol gezien heeft in afl 1 đŸ„č

4 likes

Ik ga voor Sor omdat hij bij die Pinata opdracht het woord vogelverschrikker kreeg te horen, en een molik is een ander woord daarvoor. Dat vind ik zo overtuigend eigenlijk

2 likes

Kees is gewoon een oude man hahaha

Nee is geen algemene kennis, ik heb het ook ergens gelezen, maar anders zou het er ook te dik bovenop liggen misschien? Naja ik zit in de Sor tunnel dus :wink:

1 like

Tooske zei in Niet de mol dat ze de vragen door elkaar gehaald had/vergeten was waardoor ze die analoge test zo slecht dacht te hebben gemaakt. Kan dus zijn dat ze wel goed zat, maar door de opbouw van de test toch eruit moest.

2 likes

Ik zit om dezelfde reden ook op Kees. Niet dat ik hem goed ken maar gezien zijn achtergrond en programma’s en hoe hij overkomt in interviews/op tv buiten widm om zou ik het zo gaar vinden als blijkt dat hij eigenlijk gewoon verstrooid/sullig is. Hij komt buiten widm juist pienter en scherp over.

Verder sluit ik Rian ook niet uit, vind ook dat ze al ver gekomen is voor iemand die eigenlijk altijd op de achtergrond is en het minst aanwezig (en soms zelfs overkomt alsof ze ĂŒberhaupt niet echt meedoet)

Over Sor zie ik de meeste hints/theorieën voorbij komen tot nu toe en ik hoop echt dat hij het niet is. Maar zul je natuurlijk zien dat ik er helemaal naast zit :clown_face:

1 like

Toen Merel de mol was had zij het meeste geld van de finalisten verdiend! Maar vaak klopt dit schema wel. Volgensmij zat Tooske op Kees, hierom is Kees bij mij wel afgestreept. Ik zit op Sor door alle hints naar hem, maar zou het dan ook wel vrij obvious vinden.

1 like

Huh Sor? Ik krijg juist 0 hoogte van hem en vind hem zowat onzichtbaar. Maar ik denk dat dat aan mij ligt en dat ik beter moet opletten :joy:

Ik zat de hele tijd op Anna omdat ik haar verwarring vond zaaien tijdens en na de opdrachten en omdat ze vaak naar anderen wees als iets mislukte. Echter, de afgelopen aflevering deed ze dit niet en vond ik haar een hardwerkende kandidaat. Dus nu ben ik van haar afgestapt.

Kees vind ik te opzichtig mollen waardoor ik denk dat hij het niet is. Maar als Tooske een bondje had met Kees en er uit is gegaan, dan vind ik dat wel weer Kees verdacht maken. Jeroen was ook “vrienden” met Kees en is er natuurlijk ook uit.

In de app ben ik maar op Rian gegaan. Ze doet niks opvallends maar af en toe wel iets “vervelends”. Zoals dat ze arme Tooske in 40 graden op en neer liet rennen voor de verkeerde steen :joy:.

Maar ik ben niet overtuigd van mezelf.

dat is precies wat een mol is

4 likes

Haha ja maar niet elk seizoen gelukkig toch? Bij Jan Versteeg en KeesTol in ieder geval niet. Bij Thomas van Soldaat van Oranje idd wel. Even 3 seizoenen die me nog bij staan.

4 likes

nee klopt. Wat het vooral niet is, is een reden om iemand af te schrijven

Aan de andere kant: 1 taak :grinning:. Dus ik ga voor sor

1 like

Vind dit wel leuke opdracht! Voelt beetje old skool en voor de kijker te begrijpen haha

5 likes

Het baat mij zorgen dat Rian er nog niet uit is.

5 likes

Haha kees dat was toch gewoon een sinterklaasliedje ipv piep zei de muis?

1 like

Zagen zagen wiede wiede wagen

1 like

Jan kwam thuis om een boterham te halen :musical_note:

2 likes