Wie is de Mol? 2020 #3

Ooh ik zat hier helemaal in mn eentje te viben en te zingen ‘gooi wat in mn laaaaaarsjeeee dankuuu sinterklaaaasje’ :smiling_face_with_tear:

1 like

Kees: rennen rennen!
Fons: heel relaxed :relieved:

6 likes

Maar even, dan moet je dus maar net geluk hebben dat er nog een kandidaat in zit die piano kan spelen, anders is dit toch niet te doen? En grafische notatie?? Ben ook totaal niet muzikaal, maar hoe snappen mensen dit??

2 likes

Waarom gaan ze met zn drieën naar Rik??

4 likes

Nee joh daarom hadden ze geen noten maar zo’n mee speel filmpje met toetsen

1 like

Nja het was noten volgen en die toets indrukken daar hoef je geen piano voor te kunnen spelen.
En dat schilderen was ook niet zo moeilijk toch haha

2 likes

Oooooh. Ja sorry misschien moet ik meer naar de tv kijken ipv hier

1 like

Ik word hierdoor wel echt boos op mijn ouders hoor dat ze me vroeger nooit op vioolles hebben gedaan en dat ik nu ook niet dit kan

3 likes

Hahahaha :cheese::bacon: ‘Nee’. Heerlijk

3 likes

Heel verdacht dat Rian toch per se in de bediening leek te willen, ben benieuwd of je daar meer kunt mollen (ook al zit ze er niet in uiteindelijk)

3 likes

Ome Kees :joy:

6 likes

Die hansopjes zijn welschattig

3 likes

Aaaah shit. Toch wel heel onmols dat Sor gelijk Fons corrigeert met het alfabet.

2 likes

Die sor is echt niet de mol. En anders is het wel een doodsaaie mol.

2 likes

Ik vind dit wel de leukste aflevering tot nu toe. Voelt weer een beetje klassiek widm ofzo

20 likes

Er is altijd wel iemand die wel kijkt

2 likes

Is ze nou opeens meer in beeld/op de voorgrond? :thinking:

4 likes

Krijgen ze nou allemaal een andere vraag?

De mol zou toch altijd kijken - makkelijk geld er uit halen toch

Edit: en niet kijken is dan misschien een vrijstelling ofzo

3 likes

Ik vind dat er dit seizoen wel veel opdrachten in zitten waarbij ze geld kunnen inzetten/verliezen. En dan straks zeker zeggen dat dit de beste mol ooit was, met de laagste pot

12 likes