Ooh ik zat hier helemaal in mn eentje te viben en te zingen ‘gooi wat in mn laaaaaarsjeeee dankuuu sinterklaaaasje’
Kees: rennen rennen!
Fons: heel relaxed
Maar even, dan moet je dus maar net geluk hebben dat er nog een kandidaat in zit die piano kan spelen, anders is dit toch niet te doen? En grafische notatie?? Ben ook totaal niet muzikaal, maar hoe snappen mensen dit??
Waarom gaan ze met zn drieën naar Rik??
Nee joh daarom hadden ze geen noten maar zo’n mee speel filmpje met toetsen
Nja het was noten volgen en die toets indrukken daar hoef je geen piano voor te kunnen spelen.
En dat schilderen was ook niet zo moeilijk toch haha
Oooooh. Ja sorry misschien moet ik meer naar de tv kijken ipv hier
Ik word hierdoor wel echt boos op mijn ouders hoor dat ze me vroeger nooit op vioolles hebben gedaan en dat ik nu ook niet dit kan
Hahahaha ‘Nee’. Heerlijk
Heel verdacht dat Rian toch per se in de bediening leek te willen, ben benieuwd of je daar meer kunt mollen (ook al zit ze er niet in uiteindelijk)
Ome Kees
Die hansopjes zijn welschattig
Aaaah shit. Toch wel heel onmols dat Sor gelijk Fons corrigeert met het alfabet.
Die sor is echt niet de mol. En anders is het wel een doodsaaie mol.
Ik vind dit wel de leukste aflevering tot nu toe. Voelt weer een beetje klassiek widm ofzo
Er is altijd wel iemand die wel kijkt
Is ze nou opeens meer in beeld/op de voorgrond?
Krijgen ze nou allemaal een andere vraag?
De mol zou toch altijd kijken - makkelijk geld er uit halen toch
Edit: en niet kijken is dan misschien een vrijstelling ofzo
Ik vind dat er dit seizoen wel veel opdrachten in zitten waarbij ze geld kunnen inzetten/verliezen. En dan straks zeker zeggen dat dit de beste mol ooit was, met de laagste pot