Wie is de Mol? 2020 #3

Ik vind Fons meer een mollerige kandidaat - beetje verstrooid overkomen om anderen op een verkeerd been te zetten. Voor mij is het steeds duidelijker Kees - als je kijkt naar waar je als mol het beste kunt zitten bij opdrachten dan vind je daar heel vaak Kees. En hij is vrij aanwezig bij het zetten van de instructies die vaak voor verwarring zaaien, deze keer liet hij Sor bijvoorbeeld heel erg focussen op het beroep, vermoed dat ie hoopte dat namen dan vergeten werden en het een grote puinhoop werd bij de eindopdracht (waar beroep echt totaal geen rol speelde).

6 likes

De pot is dit jaar zo laag omdat we niet een goede mol hebben, maar teveel wannabe-mollen.

5 likes

Nou dat gepruts met de tuktuk lag er wel heel dik bovenop dan

1 like

Volgens mij ligt het vooral aan de opdrachten waar ze geen uitleg krijgen en zoveel mingeld opdrachten.
Voor mijn gevoel wordt er niet meer genepmold dan normaal.

1 like

Weet iemand hoe het zit met de testvraag? Wie was er als eerst met de Tuktuk?

2 likes

Oh ik ben de hele testvraag vergeten, helaas

1 like

Op Kees en Rian ingezet, maar heb eigenlijk geeeeen ideee

Ik zie net in de leader het woord ā€˜mol’ onder water en direct daarna komt Rian in beeld. Maar ik zit ook in m’n tunnelvisie :smile:

1 like

Finaletest volgende week, dus 4 in de finale?

2 likes

Jeeeemig ik was eindelijk uit mijn Sor tunnel maar zit er direct weer vol in.

2 likes

Zag het ook net inderdaad, maar vind dat bijna te makkelijk?

1 like

Deze opdracht komt echt rechtstreeks uit de Vlaamse mol.

2 likes

Maar zit daar niet een soort van 1 productie achter? Net zoals bijv ā€œā€¦ got talentā€ toch ook een concept is wat landen van elkaar overkopen?

1 like

Ja het is een Vlaamse productie inderdaad. Maar het valt wel op dat deze opdracht exact hetzelfde is, haha. Deden ze vorig seizoen ook.

Kan ook nog, dat er na de finale test 1 iemand afvalt, die het slechtst heeft gescoord. En dan de finale aflevering in met 3 kandidaten.

2 likes

Die schoenen van Rian doen pijn aan m’n ogen

3 likes

Heeft Rian de lipstick van Anna geleend

1 like

Die sniperbitch

7 likes

Wat een saaie lasergame. Overdag en de hele tijd wachten

16 likes

Hahaha Macarena

25 likes