Oke never mind hiermee kan je nog meer geld eruit trekken haha
Dus dan zit de mol juist tussen de niet kijkers
Lijkt me dat de mol pas naar binnen gevraagd wordt als er in ieder geval 1 persoon gekeken heeft?
Dat het niet opvalt dat de mol als enige geld wegspeelt. Of gewoon lef zoals Fons?
Edit, laat maar. Te vroeg.
Ik snap Anna niet.
Ik heb als verdachten Sor en Fons: dus een van die twee heeft gekeken.
Nee, waarom zou je als mol kijken haha
Alhoewel… je weet dat kandidaten toch geld gaan bieden. Dus gaat vanzelf.
Je kunt ook denken dat er toch veel uit de pot gaat, dus jezelf weer minder verdacht maken door toch te kijken. En zo blijft het allemaal steeds weer kunnen haha, geen touw aan vast te knopen
Als productie zou ik het dan zo spelen dat je wel tussen de bieders zit maar niet het hoogste bod. Niemand die dan weet hoe of wat haha
Jaaaa volgende week de lasergame aflevering
Niemand is punten kwijt deze week denk ik
Iedere week denk ik dat ik al mijn punten kwijt ben omdat ik alles op Rosario heb maar het valt me nog mee
Ik vind het wel stom dat we weer een opdracht was waarbij er zoveel geld uit gaat. Voor mijn gevoel gaat er elke aflevering geld uit de pot.
En dan op het einde: ‘Beste Mol OOIT!!’
Lasergamen in het licht is echt anti climax
Er was ook een momentje waarop Kees tijdens het biechten even naar beneden kijkt alsof hij iets met zn handen doet. Vervolgens houdt hij zn vrijstelling zo vast:
Dit is echt zo’n doods seizoen… Mijn gezin wil nog kijken dus ik kijk maar mee, alleen was ik al afgehaakt
En wat zegt dat dan denk je?
Dat hij zn vingers precies zo houdt dat ‘De Mol’ zichtbaar is.
Ohhh haha inderdaad nu je het zegt
Ik vind die Babs ook niet echt een slimme hè. Volgens mij had ze de eerste test al niet gespreid en dan nu weer vol op 1 iemand. Volgens mij kan je echt ver komen door heel lang net genoeg te spreiden en pas op het laatst voor 1 iemand het gaan. Er is dan altijd wel iemand die te vroeg tunnelvisie heeft.
Ik las net op nu.nl dat ze toch niet op maar 1 had ingezet ( op twee) en dat nu ze weet dat het diegene niet zijn ze wel een vermoeden heeft wie het dan wel is…
Ik tast volledig in het duister. Ik vind Rian en Kees echt passief, Anna soms een beetje te eager of bepalend. Denk dat deze drie in de finale komen en dat Rian het is dan?? Zou haar wel een stomme passieve mol vinden dan.
Ik vond het een beetje gek dat Anna best wel verongelijkt deed naar Kees dat hij 2000 euro had geboden op de vrijstelling, terwijl zij zelf 1500 had geboden? Denk niet dat zij de mol is, maar ik vind haar gewoon niet zo leuk
En ik denk eigenlijk ook niet dat Rian de mol is, want ik vond haar wel redelijk oprecht teleurgesteld en pissig op de groep overkomen na die opdracht met die vrijstelling.
Ik zou m’n geld op dit moment inzetten op Fons, want ik vind het moeilijk voor te stellen dat hij werkelijk zo dom is als hij zich voordoet?? Ook met die horecaopdracht, toen ze de mensen op alfabetische volgorde moesten zeggen en hij helemaal verbaasd was dat er meerdere mensen waren van wie de naam met een A begon :’’) Dus denk dat hij iets speelt