Wie is de Mol? 2020 #3

Nah ik ben toch van Kees af - dit gaat te soepel . Dan maar Rian en Fons :rofl:

2 likes

Als rian ook nog de mol is dan is dit het kutste seizoen ooit.

1 like

Ik ben sowieso niet echt geboeid dit seizoen.

3 likes

Lekker Madagaskar muziekje er onder.
Je ziet Marty zo je scherm in lopen ja

1 like

Dan juist, lijkt fanatiek maar woorden die niet gebruikt kunnen worden zijn -100

6 likes

Het is gewoon zo langdradig gemonteerd ofzo. Als je zo’n opdracht in de helft van de tijd laat zien is het denk ik al wat boeiender. En dan een extra opdracht per aflevering

3 likes

Ja maar doen alsof heel die magneet niet werkt en je die boot niet stil kan houden… die andere boot ligt in hetzelfde water met hetzelfde magneetje :disguised_face:

1 like

Nah daar ga je als mol geen grote slag mee kunnen slaan. Je wil gewoon zoveel mogelijk woorden aan de kant hebben waar je te weinig zinnen mee kan maken

3 likes

Ook echt weer zo’n opdracht waar je onmogelijk veel geld mee kan verdienen :roll_eyes: en dus maar 2 opdrachten. pff ik wil eigenlijk gewoon stoppen maar ben ook weer te invested ofzo :sweat_smile:

3 likes

Zo Rian en Fons zijn goed verbrand

1 like

Ik vond de opmerking van Sor net bij de biecht (?) na de eerste opdracht ook raar. Hij zei: 2000 euro for you.

For you? Niet voor de pot, voor de groep, voor ons?

Hij stijgt wel een beetje op mijn lijstje, omdat hij eerder ook al in de camera lachte toen er geen geld was verdient tijdens een opdracht

Edit: en de opmerking van @Pepernoot

3 likes

Dit is wel echt het saaiste seizoen ooit he? Ik kan mij niet herinneren dat er eerder zoveel saaie opdrachten waren.

4 likes

Wel jammer dat er maar 2 opdrachten zijn dit keer.

Ik denk echt dat dat onhandigheid was van hun, als mol kun je beter fanatiek overkomen en veel woorden ophalen die vervolgens niet gebruikt kunnen worden

1 like

Oke nou dan vliegt Sor er nu uit? Hij is de enige die geen namen noemt nu. Meestal is degene die geen namen bij de test noemt de afvaller. Of Fons want hij noemt ook geen namen

Edit: oke deze theorie klopt niet meer :joy:

Halverwege geswitcht van Rian naar Sor :pray: blesss

1 like

Toch niet dus…

2 likes

Ennnnn daar gaat de tunnel haha

1 like

En Kees zit 100% op Rian toch?

1 like

Op wie had Rian ingezet? Kees en Fons toch?

1 like