Phoe, gelukkig niet de mol.
Hoera!!! Echt zo blij met deze afvaller. Mij vertelt het helaas nog steeds niets.
Ik heb het gevoel dat er misschien nog wel een opdracht bedacht was voor deze aflevering maar dat die om de een of andere reden niet door kon gaan. Normaal doen ze wel altijd 3 opdrachten of anders in ieder geval een twist bij de executie ofzo.
Rosario heeft zich bij mij wel verdacht gemaakt met de lasergame-opdracht. Hij stond zo ontspannen bij die tafel en leek helemaal in zān element in die rol. Terwijl ik zou denken dat als je zoān opdracht te horen krijgt, je daar iets ongemakkelijker doet.
Zit zelf nog steeds op sor
Die theorie van Kees die altijd achter de afvaller zit en meteen de schouder vastpakt blijft ook iedere week weer terugkomen zou hij dat doen als mollenactie of echt toeval?
Ik dacht net al: oh, daar gaat Rian, want Kees zit achter haar
Lakshmi een pick me?
Ik ben verbaasd dat zoveel mensen op Anna zitten, had haar al helemaal afgeschreven
Volgende week maar ff goed opletten
Dus daarom noem je de vrouwen die aanwezig zijn pick meās?
Had meer t idee dat zij goed aangeschoten was
Waarom? Ze is als een van de weinige door de makers nog niet als verdacht neergezet terwijl ze best uitgesproken aanwezig is, dat vind ik al super verdacht an sich.
Omdat ik haar als een fanatieke kandidaat vindt overkomen
Ik denk dat dat ook precies de bedoeling is, maar goed ik zit al vanaf het eerste moment in een Anna tunnel
De landelijke verdenking zit ook op Anna en meestal heeft die het nooit goed
Wie denk jij nu dat de mol is?
- Anna
- Fons
- Kees
- Rosario
0 stemmers
Denk Sor⦠die heeft toch in totaal het meeste geld weggespeeld.?
En denk ook elke week, naar welk kleuterprogramma zit ik te kijken ⦠het is zo vreselijk braaf allemaal
Nog effe en we kunnen weer van de Belgische genieten jongens. Hou vol
Nou 1 van mijn 2 potentiƫle mollen is eruit dus ben nu eigenlijk wel volledig overtuigd dat het Kees is. En ik kies er maar voor om de opzichtige molstreken van Sor te negeren
Ben echt overtuigd van Anna nu, Sor en Fons zijn te duidelijk in beeld aan het mollen en Kees heeft duidelijk gezegd dat hij op Rian zat net voordat ze een rood scherm kreeg waardoor veel mensen hem nu ook verdenken