Dan zouden ze dit nooit zo editten
Vind het vreemd dat Kees nu nog eruit moest als die finaletest toch al is gemaakt en er geen opdrachten meer komen
Voelde ook echt niet als een finale zo
Kees heeft als enige ingezet op Sor. Fons en Sor zitten beide op Anna. Dus dan kan het alleen of Anna of Fons nog zijn. Maar lijkt mij dat Anna het is. Sor zit al vanaf het begin op haar.
Hoe weet je dit?
Nee deze theorie klopt niet helaas want Sor is de mol
Staat op het widm forum. Hij gaf net zelf ook aan dat hij de mol snel in het vizier had. Daarna zijn zijn verdenkingen nooit meer genoemd tijdens de test. Fons zit vanaf aflevering 3 ook op Anna. Als zij beide al zo lang fout zitten waren ze er echt wel uitgegaan.
Edit: hierbij de wie verdenkt wie van het widm forum.
Ik zit zelf ook echt in een Sor tunnel hahaha, maar hij is hierdoor wel ingestort
Wel jammer, ik hoopte op een spannender mol…
Oh shit heb niet opgelet maar heeft kees echt op sor ingezet? Sor moet toch gewoon de mol zijn😂 hoeveel geld die man heeft weggespeeld
En als Anna steeds op Fons zit dan is ze denk ik ook de mol. Want denk dat fons echt niet de mol is.
Gewoon bij alles wat Rosario zegt in de biecht zie ik een eindmontage voor de finale met: want ja, de mol blablablabla…
#tunnelvisie
Zeker naar het einde toe werd dat steeds meer. Heb het idee dat het bewust zo gemonteerd is, omdat in de landelijke verdenkingen Sor zo laag stond/staat. Ook vond ik hem aan het begin van het seizoen het minste in beeld, waarschijnlijk met het idee “die is er toch nog tot het einde bij, laten we andere kandidaten de spotlight geven”.
Precies dat. Mijn reden om vol in de Sor tunnel te stappen vanaf aflevering 1.
In principe zouden ze alledrie de mol kunnen zijn. Ze zijn hebben alledrie wel verdachte acties gehad, zonder echt extreme mollenstreken. Ze gaan hierin wel een beetje gelijk op. En zijn ook veel in beeld. Enige verschil is dat Sor aan het begin wel meer op de achtergrond was terwijl Anna en met name Fons wel gelijk aanwezig waren
En het geld dan, Sor heeft het minste binnengehaald maar weet niet of dat nog iets zegt
Tjonge ik heb nog nooit zo diep in tunnelvisie gezeten haha. Zit vanaf aflevering 1 al op Anna, zij moet het wel zijn
Ik vind Anna zo onnatuurlijk reageren vaak. In biechten, of bij het einde van een opdracht. Ook de dag van de mol ( op haar verjaardag). Ik zit vol in de Anna tunnel.
Ik denk dat Sor wint. Als hij wel de mol blijkt vind ik hem echt een hele toffe mol.
Ja dit! Zou het wel echt jammer vinden als zij het is, want dan lag het er al vanaf aflevering 1 dik bovenop.
Ja en qua geld vind ik het nog steeds niet overtuigend. Zonder die envelop (waarvan ik het echt beetje flauw zou vinden als de redactie zou zeggen waar die -3000 lag. Dat is wel heel makkelijk mollen namelijk) had hij ook gewoon ruim 1000€ in de pot… net als de andere 2.
Dit vind ik sowieso vaak het geval. Door de voorkennis en opzet van bepaalde opdrachten is het ook vrij makkelijk om geld uit de pot te halen.
Ik zit volleeeedig in de Fons tunnel, al lange tijd nu ook weer bij de glazen bol zo droog zeggen dat ie zijn mol niet heeft gezien. Ehhh how about een beetje paniek in dat geval?