Wie is de Mol? 2020 #3

Ik was zo heilig overtuigd van Kees als mol. Vooral omdat hij voor mijn gevoel heel vaak op cruciale plekken stond in opdrachten

4 likes

Wie pakte welke kleur voor de vraag? Heb aflevering niet gezien, wel wie eruit gegaan is.

Heb het via een insta account gevonden

3 likes

Oh ik ben zo dom ik heb roze gestemd :skull:

Het zal me niets verbazen als paars een hint blijkt te zijn naar Sor als mol. Ik ga wel all over the place met mijn verdenking: van Rian naar Fons, Kees, Anna en nu dus Sor.

3 likes

Klopten de afgelopen jaren de verdenkingen in de app vlak voor de uitslag met de daadwerkelijke mol?

3 likes

Over 2 uur is het zover, de finale :tada:
Wie denk jij dat de mol is?

• Anna
  • Fons
  • Rosario

0 stemmers

2 likes

Maar ik hoop écht dat ik fout zit, want ik denk Anna al vanaf het allereerste moment en ik vind haar ook gewoon opvallend reageren bij alles, dus als ze de mol is, is ze echt heel erg matig.

5 likes

Ik hoop Rosario de mol, dat zou nog een verrassing zijn voor velen heb ik het idee (al lijkt dat nu wel mee te vallen als je hier de polluitslag ziet)

3 likes

Ik denk Anna maar ik zet nu al zo lang punten in op Rosario dat ik nu ook alles op hem heb hahaha

Zou het wel leuk vinden als hij het toch blijkt te zijn

3 likes

Spannnend! Ik zat nog tot vorige week op Kees dus dat geeft wel aan over hoe goed mijn gevoel altijd is :stuck_out_tongue: ik denk er nu wel zeker van te zijn dat het Fons niet is maar ja…

Edit: oh de afvallers denken nu allemaal juist wel Fons :’)

Oh waarom denken zij Fons

2 likes

Jeroen :heart:

6 likes

Ja ik snap er helemaal niks van :joy:

Ja of dat ze net een bos rozen heeft uitgebraakt

4 likes

Maar ook allemaal tot nu toe :smiling_face_with_tear:?!
En landelijk “iedereen” op Anna :crazy_face:

1 like

Pff dit geneuzel duurt me alweer te lang

13 likes

Zou wel lachen zijn als hij het blijkt te zijn. Is het iig een verrassing.

5 likes

Ooh wat moet dat koud zijn zonder jas in een naveltruitje :disguised_face:

5 likes

Fons lacht wel zenuwachtig

3 likes