Wie is de Mol? 2020 #3

Ja ik heb ook sinds die foto alles ingezet op haar en ik heb het niet gevolgd maar het nu wel goed

1 like

Styling did Rian dirty hoor, iedereen in couture en Rian een zwart t shirt met grote ketting :weary:

2 likes

Herman gespot!!!

3 likes

Samenvatting tot nu toe: Anna heeft als mol per ongeluk €6000 de pot in gespeeld en in de overige afleveringen bleef er vooral geld uit de pot door de kandidaten

15 likes

Heb mijn vriend wijsgemaakt dat de moeder van Jip achter Rick zit (=Inge Ipenburg). “Ohja, dat zie je duidelijk!”

10 likes

Dennis Weening is echt voor niks ingevlogen eigenlijk he

27 likes

Bijna de boel verkloot :joy:

9 likes

Hahaha omg vliegt Dennis eerst voor 5 seconden naar Mexico en dan verlult hij zich ook nog :joy:

23 likes

Ja en dan nog zeggen dat ze geld uit de pot heeft weten te houden

1 like

Dus eigenlijk had iedereen succesvolle mol acties behalve de mol

10 likes

Dit is elk jaar zo, als mol moet je toch ook gewoon gebruik maken van de ellende die anderen veroorzaken

Ga nu iedere keer helemaal stuk als ik Inge Ipenburg zie😂

3 likes

Hahahahaha. Ik zei het ook tegen die van mij door jouw bericht en hij ook vet serieus: ‘ja nu je het zegt!’ :joy:

6 likes

Ik vind haar ook op Inge lijken hoor haha

6 likes

Ik vind dit wel mooie acties vol lef hoor, in die boot van alles weggooien, kettingen van mensen afpakken. Gaaf ook dat Fons getuige is geweest van die actie op de tuktuks.
Kees die blind afgaat op haar en dit soort dingen zegt.

13 likes

Oké dat over boord gooien de hele tijd is dan wel een beetje lef. Vooruit

Haha Kees dacht gewoon dat hij op vakantie was met collega’s

23 likes

Ahh nou dit vind ik wel lief, dat hij oprecht met Sor deelt :ok_hand:t2::white_heart:

21 likes

Mooi doel van Fons, lekker even tv-tijd pakken om Gaza te benoemen!

26 likes

Love Kees, wat een man

18 likes