Wie is de Mol? 2020 #3

Boek kan toch ook een werkwoord zijn :laughing:

Ben benieuwd of het heel erg veranderen gaat nu de vaste regisseur er na 25jr uit stapt.
Hij heeft ook gezegd dat het door de komst van social media heel erg veranderd is en de lol er af is. Want alles wordt kapot geanalyseerd en je kan geen kleine stiekeme hints meer erin stoppen.

5 likes

Maar dat hoef je toch niet te zeggen als mol? Dan was er nog meer uit de pot geweest!
Dat is je rol als mol.

Trouwens geen aankondiging van het volgende extra seizoen, waar er in het begin nog een gerucht over ging. En waar ook mensen van het mol-forum aan mee hebben gedaan, met Hila als presentator.

2 likes

Dit dus.

4 likes

Ja het spel is toch ook om als mol niet ontmaskerd te worden? Dan heb je af en toe geld te verdienen of goede dingen te doen, en juist hierdoor kun je je bewijzen als behulpzame kandidaat met de wetenschap dat er uiteindelijk ook nog woorden niet gebruikt zijn en die dus min geld zijn

4 likes

Heb ik het gemist of is er niks aan Rosario gevraagd? Hij zat eerder dan Fons op Anna, ik ben wel benieuwd hoe het voor hem was om zo snel de mol te hebben gevonden en hoe hij dat nog gevalideerd heeft (zoals Fons nog ff achter Anna aan ging rijden)

21 likes

Die 6000 in aflevering 1 is er niet door haar in gekomen, want ze gingen niet mee met haar plan (wat ook het plan was) maar bleken per toeval wel de juiste mensen te hebben aangewezen. Of bedoel je wat anders?

1 like

Eigenlijk wel kut om zo veel geld voor een goed doel uit de pot te spelen :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: vind dat altijd een beetje anticlimax achteraf!

1 like

Hoeveel zat er in de pot eigenlijk uiteindelijk? Dat heb ik gister niet meegekregen

Iets minder dan 9000€

3 likes

Volgens mij €8585

4 likes

€8585

1 like

Sinds ik Fons in afl 1 zag denk ik steeds: Volgend jaar zeker Liesbeth Rasker als kandidaat :weary:

Ik vind haar leuk dus fine by me :grin:

6 likes

Ik heb Sor 1x iets horen zeggen binnen in de studio en toen klonk hij ook anders, alsof hij zijn gehoorapparaat niet in had. Dus misschien dat hij daarom niet vaker aan het woord was.

Ik ken iemand die ook slechthorend is en deze persoon vindt drukke omgevingen met veel ruis/achtergrondgeluid/geroezemoes echt niet fijn i.c.m. gehoorapparaat, die zet ze dan liever uit omdat die anders gek wordt van het geluid en dan in beide gevallen alsnog mensen niet kan horen praten.

7 likes

https://www.nu.nl/media/6312794/wie-is-de-mol-komt-met-streamingseizoen-met-onbekende-nederlanders.html

Er komt er eentje met onbekende nederlanders. Ik ben zeer benieuwd!

12 likes

Waarom niet op tv? :frowning:

1 like

Leuk! In de podcast Trust Nobody hadden ze het er al vaker over. Fijn dat niet alle afleveringen direct online staan (gok ik, twee per week via NPO Start, maar misschien alsnog alles vooruit te kijken via NPO Plus) want dan gaan ze nog een extra podcast seizoen opnemen!

Ik vind het gaaf dat de deelnemers nog niet wisten waar ze aan begonnen haha. Hoe cool als je er dan achter komt dat je meedoet aan Wie Is De Mol?

6 likes

Ik vind 2 per week niet fijn en streaming eigenlijk ook niet. Iedere week een aflevering levert een community op, die samen zoekt. Nu begint de ene helft al te toeteren, terwijl de andere helft nog niet heeft kunnen kijken. Bijv al die topics waarbij afleveringen op videoland vooruit gekeken kunnen worden, volg ik niet, want dan kijk ik later en dat is niet te doen. Lijkt me voor de YouTubers en podcasters ook moeilijk. Ik vind het een beetje gebrek aan inzicht in de community om je programma heen. Maar goed, daar heeft de AvroTros wel meer last van.

7 likes

Ben het hier wel echt mee eens inderdaad. Zeker bij een programma als WIDM. Desalnietemin wel benieuwd naar het seizoen.

3 likes