Wie is de Mol? 2020 #3

Ik weet niet hoe oud je bent, maar natuurlijk TMF!

Ik ben eigenlijk alleen benieuwd hoe Ray zal zijn. Ik denk lekker fanatiek. Ik vond vorig jaar Anna als mol niet zo leuk, te fanatiek en ijverig. Ray zou een goede mol kunnen zijn misschien ook daardoor, maar laat het aub niet zo zijn. Achteraf gezien was het ook zó duidelijk dat Anne de mol; in al die tussenstukjes was zij super bijdehand al die opdrachten aan het uitleggen. Hopelijk doen ze dat dit jaar iets minder want we weten waar we op moeten letten :laughing:

4 likes

Heeft iemand de aflevering van gisteren gezien? Had helemaal gemist dat er al iets is uitgezonden

3 likes

Ja maar het was alleen een get together na de opnames en een soort introductie van alle kandidaten. Wat behind the scenes beelden, maar verder niet echt spectaculair.

2 likes

Wat ik me nou afvraag. Sophie Frankenmolen, heeft die ooit meegedaan aan BNN Sterretje gezocht?
Ja echt een eeuwigheid geleden dat programma maar ik vond dat toen heel grappig dus daarom herinner ik me dat, en meen Sophie als deelnemer te herkennen. Maar kan daar dan weer nergens iets over vinden of ze ooit heeft meegedaan.

Ik heb hem gezien. Vond het niet echt spectaculair, je kunt hem ook overslaan. Al was het wel leuk om de kandidaten alvast te leren kennen. Het werd gepromoot alsof er een grote verrassing zou komen, maar dat was niet zo dus dat vond ik een tegenvaller.

Aan het eind werd voor het eerst de nieuwe leader getoond en daar was wel iets bijzonders mee dus dat zou een verrassing kunnen worden.

Normaal gesproken zie je in de leader de kandidaten een voor een voorbijkomen en in deze leader zie je 2 kandidaten naast elkaar. Wat zou dat betekenen?
Misschien 2 mollen? Of misschien dat ze in tweetallen werken?

2 likes

Ik ben net aan het kijken.
Het viel me op dat Sam als enige bij het begin-begin, waar ze een drankje pakten en even kort gingen kletsen, geen vragen kreeg? Ze zeiden ook tegen hem gefeliciteerd. Ik dacht nog misschien komt er nog een uitleg waarom hij wordt gefeliciteerd, maar niks.

4 likes

Ik vond dat de onderste rij de minste klik had met elkaar, dus wellicht vliegen zijn er als eerste uit

En Teun wordt mijn bec denk ik :grimacing:

1 like

@Blablabla je bent niet de enige

1 like

Ik vond dat de groep heel raar reageerde steeds op Ray. Als hij iets zei keek iedereen op de voorste rij echt om (dat deden ze niet zo expliciet bij de anderen die daar zaten) en iedereen lachte de hele tijd heel hard om hem. Ik weet niet, hoeft niet direct molvibes te zijn, kan ook dat hij de clown van de groep was of er maar heel kort of juist heel lang in gezeten heeft oid.

Sam had ik molvibes bij. Die gefeliciteerd viel mij ook op, maar misschien is hij winnaar, was hij net jarig whatever.

Van Sofie, Teun en Gabriel had ik het idee dat ze er niet lang in hadden gezeten.

5 likes

ik denk om zijn nieuwe baan?

2 likes

Viel mij ook op! Maar ik kan mij voorstellen dat Ray heel gestructureerd en voorbereid is, wat ze ook aan hem vroegen natuurlijk en dit een grapje in de groep is of iets. Net zoals Ellie Lust.

Als het goed is weet nog niemand in de groep wie de mol is. Dus ik denk dat je nog niet veel uit reacties kan halen.

3 likes

Nee maar wel wie in de finale zijn gekomen natuurlijk en dat zegt wel een hoop

4 likes

Ah okee kan wel idd

Ik heb het vermoeden dat Ray er wel lang in zit door dit stukje uit het AD interview: Toen de opnames eenmaal voorbij waren kwamen de kandidaten voor een lastige uitdaging: het hoofdstuk afsluiten en er niks over delen. Ray, bekend van Kamp Van Koningsbrugge, vond het makkelijk om zijn mond te houden, maar vond het moeilijk om weer in een normaal ritme te komen. ,Het is zo intens geweest. Ik heb twee weken echt last gehad om het ritme van het werk weer op te pakken. Het leek alsof ik in een gat dook waar ik niet meer uit kwam.’’

Ik heb toch het idee dat je niet zoveel moeite hebt om weer in het ritme te komen als je er na 1 of 2 afleveringen uitvliegt en de rest van de tijd in een hotel spendeert.

3 likes

Vind hem juist iemand voor wie twee weken in een hotel bivakkeren geen pretje is omdat hij dan zn hele dagelijkse ritme mist. Zo iemand die ook liever niet op vakantie gaat omdat hij gewoon een beetje verknipt is door zijn werk als special force en alleen goed gaat op altijd hetzelfde ritme.

3 likes

Poule doen? Of is er al eentje?

5 likes

Ja leuk, ik doe mee!

1 like

Leuk! Ik doe mee

2 likes

Leuk, we zijn al met 11!

1 like

Ik heb me ook aangemeld.
Meestal baseer ik mijn inzet een beetje op een voorgevoel, maar ik weinig gevoel bij deze groep :thinking:

3 likes