Wie is de Mol? 2020 #3

Ik vond de mol te obvious, ook in de montage. Ik vind wel dat de winnaar terecht heeft gewonnen! Die Jelmer gunde ik het totaal niet, met hoe hij in het spel zat. Inderdaad jammer dat je de kandidaten nooit echt goed hebt leren kennen. Ik zou het wel echt nog een keer een kans geven als ik de makers was, ondanks de tekortkomingen vond ik dit leuker dan de normale NL widm. Maar zo leuk als Vlaanderen is het niet geworden.

6 likes

Zet die naam van de kandidaat even in de spoiler! Ik ben het wel met eens hoor, kreeg bij de uitleg steeds meer respect voor de winnaar.

5 likes

Ik vond het superduidelijk worden wie de mol was, en had inderdaad gelijk. Vond haar echt heel irritant haha sorry, en ook een slechte actrice

4 likes

Zie de nieuwe kandidaten en ben heel benieuwd hoe Ray Klaassens van Kamp van Koningsbrugge gaat op chaotische groepsopdrachten doen.

5 likes

Oh wat leuk dat hij meedoet! Ben benieuwd. Voor mensen die geen zin hebben om op te zoeken, hier een linkje naar de kandidaten.

5 likes

En Ellemieke Vermolen pakt meteen door na Robinson :sweat_smile: daar heb ik haar amper opgemerkt, ben benieuwd hoe ze het hier doet.

Edit: haha ik zie nu dat het Bridget Maasland is, die twee haal ik altijd door elkaar :joy:

11 likes

Ik heb echt zo’n gevoel dat bridget al eens mee heeft gedaan haha. Vind Ray heel leuk!

2 likes

Dat wilde ik net typen maar dan over Roos Moggre! Ik heb het gevoel of ik haar elk seizoen in Widm zie. Maar misschien zijn er gewoon veel Roos Moggre-achtigen

4 likes

omg wildebras (gabriel)!!! dat wordt echt gouden tv hahaha

5 likes

Ja ik dacht vorige keer, maar dat was Rian :joy:

En meeega leuk dat Ray en Stijn meedoen!

1 like

Heel leuk dat Ray meedoet. Hoop dat hij er lang in blijft. En leuk dat Teun meedoet.

1 like

Ik hoop door het promo-filmpje op een ‘wij zijn niet in kiev vriend’ moment.

5 likes

Leuk, ik ken vrijwel iedereen dit jaar. Ik vond het vorig jaar alleen niet zo heel erg leuk, dus ben benieuwd naar dit jaar

2 likes

Ik hoop dat ze de Mol nog niet gekozen hebben, zoals dat ook weleens in de Vlaamse de Mol is geweest.

Wel weinig variatie in deelnemers qua achtergrond. Ze zijn letterlijk allemaal presentator of acteur op Ray na (en met een beetje fantasie kan je die met KVK ook nog als presentator zien). Jammer dat er niet wat meer (oud)top sporters, radioDJ, of bijv. een Ellie Lust type ofzo in zit.

6 likes

En even een shoutout naar het land: Cambodja! Heel gaaf, ik ben nu al benieuwd naar een soort Tomb Raider-achtige opdracht in een tempel ergens in Angkor Wat! De lasergame misschien? Nu al zin in!

9 likes

Ik ken alleen Bridget :sweat_smile: wel weer zin in.

5 likes

Dit blijft een van mijn meest favoriete widm-momenten :star_struck:

2 likes

Oh ik ken best wel wat kandidaten!

• Ray van Kamp van Koningsbrugge
  • Teun van de serie A’dam - E.V.A.
  • Maaike van De Luizenmoeder
  • Briget Maasland, ja waarvan ken ik haar eigenlijk, van tv? :rofl:

Hmm nog niet eens de helft maar goed.

Leuke groep denk ik! Alleen weinig divers inderdaad.

2 likes

Jaaa ik ben echt benieuwd naar hem als kandidaat. Ik vind hem zó leuk!

2 likes

Voor de mensen die wie is de mol graag kijken : “Bestemming X” heeft er veel van weg, dezelfde vibe en plot twists. Zit het nu te kijken en is echt leuk

2 likes