Waarom sloeg niet iedereen op de gong?
Ahhh nee! Gabriel is zo leuk
Tijd? Sneller de test af willen maken mss
Punten kwijt
Ik denk dan vooral aan een zingende Ray denk ik
Wooow. Na jaren lang widm telkens ‘meh’ of saai vinden zit ik er weer helemaal in. Wat een leuke opdrachten. Het is super mooi in elkaar gezet allemaal en er zitten veel dubbele lagen in. Dit is de eerste keer dat ik niet denk: de vlaamse versie is toch beter.
flink metafoor
Het is Bridget en ik kan niks anders meer zien.
Ik vind de kandidaten geweldig dit jaar! Vooral Bridget en Stijn. Hoop dat zij er lang in blijven! Wat een queen is Bridget voor het zingen van een Andre Hazes lied haha
Ik vond het echt een beetje matige aflevering. Ik dacht telkens wanneer komt er nou een opdracht, maar toen was het al klaar.
Aah zo jammer, ben fan geworden van hem.
Ik dacht aan Mary had a little lamp …
Ik vind ze ook heel leuk. Ik vind die Roos alleen echt zo’n ijskonijn. Ze komt ook echt onsympathiek over op mij. Ik weet dat veel mensen in haar de mol zien, maar ik vind het eerder gewoon onsympathiek dan mol gedrag.
en: ik vind deze regisseur inderdaad echt heeeel leuk. Echt een verbetering!
Dat spookhuis is zo vet! Jammer eigenlijk dat niet iedereen erin moet, vind die leugen detector niet zo interessant
Ik zou zelf wel echt gelijk al gillen daar haha
Ik ben er niet bang voor maar een spookhuis waar dingen onverwacht voor me schieten dan schik ik me de hele tijd dood en krijg ik waarschijnlijk de hik
Omg Roos is zo irritant
Roos
Drukt nora nou steeds op de foute momenten op die knoppen? Dus als ze nog niet rood zijn?
Ja en ze zegt dat ze alles heeft ingedrukt terwijl het biet zo is haha