Je kan ook echt elke week jokers verdienen al volgens mij?
Wat voor soort mol vind je het leukste?
- Mol die dom speelt
- Mol die brutaal is
- Mol die onopvallend is
- Mol die ideale kandidaat speelt
0 stemmers
Ik hoop dat Stijn de mol is.
Echt dom van Sophie en Sam deze opdracht je ziet toch dat ze blaast
Ik vind Ray een enorme kandidaat vandaag. En ook veel in beeld, klinkt als een voorbode dat hij er uitgaat.
In ieder geval niet de ‘ik ben dom-kaart’, want dat is echt al te vaak gebeurd. En ik zou het type Roos ook niet zo leuk vinden, want voor mijn gevoel hebben we dat ook al te vaak gezien.
Haha Ray is echt all over the place steeds met z’n tactieken
Haha ja. Als je een verdenking als mol wil, moet je denk ik wel iets meer rare acties uithalen.
Ja en wat heb je eraan als je jezelf benadeeld in de test? Ten koste van je verdacht maken voor één persoon
Hallo jinx
Ja stomme actie dus Ray
Nooo sad
Gaan we dit seizoen ook iemand niet-terugkopen ala Ron Boszhard?
Zit vanaf aflv 1 op Nora en begin nu vol in een tunnel te raken Precies zo kunnen fixen dat ze alsnog het spookhuis in kon waar het geld was. Ook die uitspraak dat ze geen leugendetector wilde.
Maar waarom laat je je dan niet afschieten, als mol zijnde… Dat kost -500 als je de knop niet indrukt. Of -250. Maar zij heeft alle mingeld van anderen goed gemaakt daar.
True. Alleen was ze wel weinig in beeld en denk ik dat zij de minste knoppen heeft ingedrukt. Maar inderdaad had ze zich daar wel makkelijker af kunnen laten schieten.
En wat voor mollenactie heb jij dan gezien van haar? Ik geef toe, ze is weinig in beeld, want niet zo extravert. Beetje zoals Ranomi in een eerder seizoen. En met goed kijken kan zij ver komen. Maar een mol, hoe hard ik ook probeer, ik zie het niet.
Omdat je dan inderdaad makkelijk geld kwijtraakt maar je kan er van uit gaan dat kandidaten lijstjes bijhouden met wie wat verdient of verliest en dan is dit wel plots een fors bedrag. Uiteindelijk blijkt er elk jaar wat in de follow the money theorie te zitten.
Plus dat zij nou ook niet echt het imago had van schrikkerige en luide persoon. Zou ook opvallen itt een Stijn die dat wel is
Ik zou het wel heel teleurstellend vinden als een mol in een opdracht geen geld weg speelt als hij of zij de kans heeft, en zelfs geld goed maakt van andermans fouten.
Ik vond Nora in afl 1 juist best luid overkomen. Nadat de mol bekend was gedroeg zij zich heel anders
Ja dat kan, je kan alleen als mol simpelweg nooit zo spelen dat je in het hele spel 0 euro binnenhaalt. Het is altijd plussen en dan weer ergens anders geld er uit spelen. En dan gebeurd dat bij voorkeur bij een veiling waarbij je als mol weet dat dat duizenden euro’s gaat kosten omdat anderen altijd helemaal los gaan, dan kun je ergens best wat geld binnen halen. Klassiek moment om de ‘schade’ goed te maken.
Of ze het is weet ik ook niet hoor, maar vind dit hele god wat teleurstellend als de mol op een punt geld verdient nergens op slaan.