Wie is de Mol? 2020 #3

Als mol heb je toch die voorkennis? Dat die beoordeling later gedeeltelijk geraden moest gaan worden door kandidaten?

Je weet inderdaad niet of Sophie wel
Of niet de beste gaat zijn. Maar je ziet als mol wel
Of iemand aardig in de buurt zit, het totaal verneukt heeft of briljant alle onderdelen heeft toegevoegd.

Het is ergens een risico wat je neemt.
Maar ik vind het wel typisch mollen-gedrag. Op het moment suprème niet haantje de voorste zijn (het overleg) maar de groep alvast wel opwarmen een bepaalde richting in

2 likes

Ik besef nu pas dat Sam een zoon is van Pieter-Jan Hagens.

4 likes

Is Sam echt een ongelofelijk kutjoch?

• Ja klopt ik haat hem

0 stemmers

Bij de uitslag van de test had roos een mega snelle hartslag in haar keel. Dus volgens mij oprecht gespannen.

En wat zou rik bedoelen met: ik wens je nog een fijn verblijf hier en we zien elkaar snel? tegen Bridget? Dat zei hij ook tegen ray.

4 likes

Een soort afvallershotel? Dat doen ze wel vaker toch, zodat iedereen tegelijkertijd weer in Nederland is (of ben ik nu in de war met een ander programma)

1 like

Ja Bridget zag na haar exit de andere afvallers (bij NPO start in het programma ‘Niet de Mol’ van Splinter Chabot.

2 likes

Ik vond Sophie eigenlijk zelf verdacht omdat ze er niet tegenin ging dat ze genomineerd werd als beste. Als zij wist dat ze geen geld in haar envelop had dan vond ze dat natuurlijk wel prima.

1 like

Ik zit helemaal in de Stijn-tunnel, kan me niet voorstellen dat het nog iemand anders is. Hij heeft vaak een poker-face ipv oprechte expressie, is niet te stil maar ook niet te opvallend/sturend. Doet het de hele tijd net fout genoeg om geen geld te verdienen. Hij moet het zijn.

5 likes

Sam… we hebben allemaal wel een jongen zoals Sam in de klas gehad. Ik voelde Sophie haar frustratie, hij zat de hele tijd in haar oor te tetteren en met zijn hele lichaam te zwieren (en gewoon niet in de juiste houding) en dan 'huhhh jij zat toch op yoga waarom val jij!!! Ik werd terug gezapt naar de brugklas waar deze scenario er zo bij zou passen. Wat erg, zijn hele houding is dat van het betweterige verwend jongetje die niet snapt waarom mensen boos op hem worden. Sorry.

Sophie heeft me deze aflevering ook heilig overtuigd dat ze een gedreven kandidaat is en geen mol.

Ik negeer Roos in het verhaal gezien ze alleen maar heel overdreven aan het nepmollen is. Net als een kind dat staat te gillen om aandacht terwijl de volwassen een gesprek hebben. (Ik voelde Ray echt toen hij haar wegtrok omdat ze die ballonnetjes steeds kapot kneep lol). Ik kan geen enkele actie of woord serieus nemen.

11 likes

Waarom zie je Sophie nu als kandidaat? Ik neig nu juist naar haar als mol. Op het widm forum hebben ze de beelden uitgeplozen en bleek dat het beeld waarschijnlijk fout gefotografeerd is. Sophie wees dat beeld aan. Ook ging ze er totaal niet tegenin dat zij het beste beeldhouwwerk zou hebben, terwijl ze zelf ook wel wist dat de neus er weer opgeplakt was.

Stein vind ik ook nog steeds verdacht inderdaad. Maar ergens denk ik dat het een vrouw is.

Ik verdenk Maaike toch ook wel.
Sophie twijfel. Nora is voor mij afgevallen omdat ze zich terugtrok uit de opdr (of is het juist geniale molactie?).

Ja dat is waar… maar het beeldhouwwerk blijft een beetj vaag voor mij, gezien Roos een 10 had en ik me niet kan herinneren dat ie zo goed was en boven de anderen uitsprong. Kan helaas niet zo snel die foto met de beeldjes op een rij terug vinden.

Oh en Nora die opeens uit de hele opdracht verdwijnd, als ze ziekjes was zouden ze dat wel melden gezien ze dat vaker bij kandidaten hebben gedaan. Dus dan neig ik toch dat het meer uit geloof is → als ze de mol was zou ze hebben geweten dat mensen zonder boekje gaan dansen. Dus niet de mol zou dan weer mijn conclusie zijn :’) of ze hebben expres niks gemeld zodat mensen gaan gissen zoals ik nu doe.

2 likes

Ik zou Nora een hele saaie mol vinden.

2 likes

Vinden jullie iemand wel leuk?

Ik vond Bridget onverwacht eigenlijk misschien wel de leukste persoon, gewoon normaal en deed tenminste niet zo irritant steeds. Nora is wel prima maar ook nietszeggend.

18 likes

Ik vind maaike nora, stijn en sophie wel prima.
Sam en Roos vooral irritant
Bridget vond ik ook leuk!

1 like

Ohja ik vind Sophie ook wel leuk, maar dacht tot de afgelopen aflevering dat zij Dj was bij 3FM ipv journalist kennelijk. Ze lijkt echt heel erg op Annemiek.

1 like

Ik vind Stijn heel grappig en Maaike en Sophie lijken me aardig
Ik erger me de piep aan Sam en Roos
Bridget vond ik echt heel leuk maar hiervoor ook al

3 likes

Ik vind Bridget leuk, Maaike, Stijn ook. Sophie ook wel. Nora vind ik heel lastig wat van te vinden ( ook met dat weglopen ?) en ik vond Ray leuk.

Sam is gewoon een irritant ventje. Roos komt mega hautain over. Die grote doppen van haar soms ook tijdens die interviews, en dat zelfingenomen lachje. Ik zou het zoooo kut vinden als ze de mol is.

Ik ga nu denk ik inzetten op Maaike en Stijn. Ik weiger gewoon om op Roos in te zetten.

7 likes

Roos is 35 geworden? Had haar echt ouder geschat.

9 likes

Hopelijk eindelijk Sam eruit vandaag

5 likes