Wie is de Mol? 2020 #3

Ja same. Vriendin appte dat ze zich er vanuit haar geloof misschien niet prettig bij voelt? Maar ik weet daar te weinig te van om er iets zinnigs over te kunnen zeggen. Vond het wel opvallend dat de andere kandidaten er totaal geen ding van maakten dus denk wel dat het wat anders is dan alleen ‘te moeilijk’.

3 likes

Wat raar dat er ook niks meer over wordt benoemd dat ze er compleet niet bij was

2 likes

Sophie is mega veel aan het woord deze aflevering. Zou dat betekenen dat ze de afvaller is? :sob:

Heel raar van Nora ook, en dat er verder niks over gezegd wordt.

1 like

Ja wel raar idd! Ik zit ook op Nora maar als zij de Mol is, zou je verwachten dat ze express bij die andere groep was gegaan? Zou als Mol de tempels afgaan en daar mollen haha

1 like

Ja dat laatste vooral! De andere groep had het ook over de hitte dus misschien dat Nora al niet helemaal oke was ofzo? Vond de reactie ook heel nuchter zo van oke.

1 like

Nee hoop het niet! Heb veel punten op haar :grimacing:

1 like

Hmm ja of het slaat op de intro. Dat ze adaptief moet zijn als het anders loopt? Zat ook op haar, maar kan mij niet voorstellen dat je als mol uit een opdracht stapt.

1 like

Ik vind de opdrachten dit seizoen echt saai om naar te kijken

1 like

Ja ik dacht ook dat ze misschien ziek was ofzo? Maar dan zouden ze dat toch ook gewoon kunnen zeggen :thinking:

Waarschijnlijk hebben ze dat ook wel gezegd tegen de anderen maar dat voegt voor de kijkers niks toe. Je hebt al gezien dat ze zegt ik stap eruit.

Wooow de afvallerstheorie lijkt nu te kloppen. Ben heel benieuwd de volgende afleveringen ook nog klopt.

1 like

En dat is?

3 likes

De regisseur volgende alle kandidaten op instagram behalve Teun, Ray, Bridget en Gabriel. Het is niet te zien sinds wanneer hij ze niet meer volgt. Dus misschien dat hij deze week weer een afvaller ontvolgt.

1 like

Die regisseur zou toch niet echt zo dom zijn om dat te doen (of te blijven doen)

5 likes

Hij heeft vorige week per ongeluk ook een spoiler op insta gezet waardoor mensen al wisten dat Gabriel af zou vallen =’)

Wat jammer van Bridget, wij vonden haar echt heel leuk en enthousiast

7 likes

Tering ik vind die Roos zo irritant, haar deelname kan toch niet goed voor haar populariteit zijn

19 likes

Ik vond het super verdacht dat Nora op voorhand al heel hard riep, over de buddha van Sophie: WOW Sophie, die van jouw is echt identiek!!!

Echt een stukje stemming makerij door een mol met voorkennis. En heel slim, want iedereen gaat tijdens de daadwerkelijke stemronde supergoed op elkaar letten, maar dan heb je de groep op voorhand al gestuurd in een bepaalde richting.

Maar in principe heb ik Nora al geskipt als mol omdat ze uit die opdracht stapte…

3 likes

Wat heb ik een afschuwelijke hekel aan Sam, echt alles wat ie zegt voelt uit de hoogte en met zo’n geniepig lachje. Zelf constant klooien en dan andere er direct op afvallen als zij iets fout doen.

Zie op reddit dat ik niet de enige ben gelukkig: https://www.reddit.com/r/widm/s/IepXhhMKrt

2 likes

Maar toen waren ze nog helemaal niet beoordeeld toch? Dus wist Nora ook niet die van Sophie niet zo goed uit de beoordeling zou komen.