Wie is de Mol? 2020 #3

Ik zou echt zweren dat Jan Versteegh degene was die ‘Wij zijn niet in Kiev vriend’ zei maar blijkbaar was het Ruben Hein.

7 likes

Ik dacht vooral: hoezo had ik niet door dat dit zo overduidelijk nep was van hem?

Maar blijft iconisch dat moment.

5 likes

Jan reageerde zo ‘verrast’ :sweat_smile:

1 like

Ik heb vaker terug gedacht aan dit iconische moment en in mijn hoofd was het altijd Jan!!! Ik hoor en zie het hem gewoon zeggen in mijn hoofd.

7 likes

Nog steeds mn favoriete seizoensopening (of spel überhaupt)

14 likes

@Sundance ja dit had ik ook! Dacht ook dat het een strikvraag was en dat Ruben gewoon iets randoms had gezegd haha

1 like

Achteraf ook zo obvious dat juist hij degene was die vroeg ‘weten jullie waar in Kiev je bent’ duh natuurlijk bracht hij dat ter sprake, maar ik was er het hele seizoen toch heilig van overtuigd dat hij niet de mol was

5 likes

Oei wat veel fouten dit seizoen :sob: Op Npo staat de nieuwe aflevering van Niet de mol al online met een foto van degene die wss afvalt deze aflevering.

3 likes

Of zou daar toch ergens een hint in zitten? Zou niet weten wat hoor, maar zoveel fouten is opvallend

Wel ff gecheckt om mogelijk m’n punten aan te passen in de app natuurlijk

1 like

Welke fouten zijn er nog meer geweest?

Wie dan?

1 like

^ niet klikken als je het niet wilt weten dus

2 likes

Zag het al inderdaad. Zo echt slecht.

De regisseur volgde 4 kandidaten niet op insta, alle anderen wel. Hierdoor waren er al snel vermoedens dat deze mensen dus niet ver gingen komen en dat klopte. Hij heeft ook per ongeluk een vooruitblik op insta gezet waardoor bekend was wie zou afvallen.

Edit: al met al maakt dit dan dus dat er 6 afvallers van tevoren al bekend zijn =’) Damn

2 likes

Hahaha thnx voor dit, ik had all in op diegene

3 likes

Oh kan het niet meer zien kan iemand het zeggen?

Sowieso sinds Jan eigenlijk geen goeie mol meer geweest toch?

Vond Renée en Rob afgrijselijk slecht, die irritante betweter van vorig seizoen die vrouw die had ik al vanaf aflevering 1 als mol, merel was ook slecht.

3 likes

nora

2 likes

Ja en bij Everon leek het gewoon alsof hij nog aan het acteren was voor gtst =’)

3 likes

Jurre vond ik wel oke @Pepernoot

4 likes