Ik heb al m’n punten ingezet op Stijn, ik ben benieuwd
Ja Jurre was wel een leuke mol! Alleen sloegen toen de hints echt nergens op. Maarja daar kan Jurre niks aan doen.
Ah nee die vond ik ook matig, jan was echt GOED
Oeff, hier had ik al mijn punten op, blij dat ik dit optijd lees.
Ja Jan was zeker uitzonderlijk goed
Ben benieuwd naar de molacties bij deze opdracht
Ik vind Roos toch zo bloedirritant
Ik krijg hier Squid Game vibes van
Edit: omg dit was letterlijk in squidgame!
ik ook, hoop zo dat zij niet de mol is.
Ha wat een superleuke opdracht die laatste. Maar waarom zou je zooooveel geld inzetten zoals Roos. Er van uitgaande dat je kandidaat bent, dan speel je toch je eigen pot helemaal weg. En heb je uiteindelijk ook weinig aan je winst?
Yes volgende week spookhuis
Nog dieper de Stijn tunnel in na deze aflevering
Super opvallend dat hij in de lift juist weinig reactie heeft voor iemand die normaal zo expressief is. Kan best dat Rik verteld heeft dat hij de mol is, en hij zich alvast bewust moet zijn van zijn houding in de lift.
Wel raar dat we Roos haar reactie ook helemaal niet zien.
Ja, dit dacht ik precies hetzelfde. Juist de Mol weet dat deze beelden bekeken gaan worden. Ik zit ook helemaal honderdduuzend procent op Stijn.
Dat denk ik ook dat de mol dit heeft meegekregen, dus dat er daarom weinig valt af te lezen aan de beelden wie het ook is
Maar dit vind ik ook wel het nadeel van bekende Nederlanders. Ik denk dat ver komen toch meer prio heeft dan veel geld verdienen. Maar alsnog absurde inzet.
Voor komende week sowieso alle punten op Stijn toch. Hij kan er niet uit meer.
Haha ja dat zeiden ze ook net bij moltalk
Ja iedereen in shock dat hij nu met 63% verdacht werd 🫣
Als Stijn de mol is, zou het dan niet goed uit zijn gekomen als de vrijstelling naar Roos was gegaan, aangezien er dan nog meer geld uit de pot zou zijn gegaan en iedereen dan vooral geschokeerd is over hoeveel zij ingezet had?
Ik ben wel benieuwd of Stijn nu door de groep (nog) meer als kandidaat gezien wordt (“hij wilde hem zo graag hebben”) of als mol (“hij heeft zoveel geld uit de pot gespeeld”).
Misschien had Stijn wel verwacht dat Roos die kistjes wilde ruilen en zij dus de vrijstelling kreeg? Dat is lastig te beïnvloeden natuurlijk