Er is flink gemold bij die bagagehal en Roos was vooral bezig met haar eigen projectje, zou zij het dan sowieso niet zijn… ik verdenk nu Maaike.
Zag net ook een filmpje op insta dat er in afl 2 een hele grote klok was die 10.36 aangaf. En als je alle afleveringen tot nu keek bij 10 minuut en 36 sec dan kwam elke keer Sophie in beeld.
Op reddit staat dat dat niet waar is als je de afleveringen gaat terugkijken
Vind de hint van de koffer ook wel goed. De 1e koffer is voor L. Somsi. Kan een anagram zijn voor S is mol. Kunnen dan alsnog Stijn of Sophie zijn.
Wat vergezocht weer
Huh echt? Vind dit juist een van de weinige níét vergezochte hints
Ja echt
Vind dit juist een makkelijke en haalbare hint. Vooral in vergelijking met de rare vergezochte hints en anagrammen die eerder gebruikt zijn zoals: Oenemeloen =’)
Ik vind Roos zo stom. Ik hoop voor haar dat ze het speelt😅
Wie is jouw mol?
- Stijn
- Sophie
- Roos
- Maaike
0 stemmers
Wie gaat volgende week afvallen denk je?
- Stijn
- Sophie
- Roos
- Maaike
0 stemmers
Wie hoop je niet dat de mol is?
- Stijn
- Roos
- Sophie
- Maaike
0 stemmers
Stijn kan toch niet afvallen met die vrijstelling?
Ohjaaa haha even vergeten
—-
Ik had eigenlijk wel de reactie van de groep willen zien als roos echt 7000 uit de pot had gespeeld. Nu is 5000 ook heel veel, maar dat zou veel meer gezeik opleveren. Stijn komt ook met best veel weg.
Ik vraag me af of de mol deze reactie op nieuw heeft moeten filmen als hij te overdreven of absurt was vergeleken met de kandidaten
Ik denk het eigenlijk niet. Daarna moeten ze toch een gemeenschappelijk busje in toch?
Die Sophie zegt altijd dingen waarvan je dan in de finale denkt ‘oooh daarom zegt ze dat zo’ hahah ben benieuwd of dat gewoon toeval is
Ik doel nu op dat ze op een bepaalde positie wilde staan ‘omdat dat voor de mol zo’n goede positie is’
Stijn legt het zo niet beschrijvend uit
Wel saaie opdracht dit
Maar die kok zal toch wel op de hoogte zijn dat ze gesaborteert kan worden?
Ik vind Maaike ineens verdacht maar mss ben ik delulu
Ik ook opeens. Na de koffers vorige week en nu het “omstoten” van de kokosmelk zit ik opeens op haar. Heb haar hiervoor niet eens een minuut verdacht eigenlijk