Ik zit al een tijdje op Stijn mede door die gespreksfragmentjes tussen Rick en de mol. Die stem is toch sowieso die van Stijn? Vind het zo obvious dat ik denk dat het eigenlijk gewoon niet kan
er is ook een filmpje te vinden op youtube waar iemand die vervormer eraf heeft gehaald en dan is het nog duidelijker
Denk dat dit ook een officiële hint gaan zijn, net als L. Somsi. Echt een perfecte hint waarvan ze weten dat molloten het uit gaan zoeken, en het normale publiek niet.
Roos die zegt dat ze maar 2x op de grond heeft gestaan hahah. Yeah right ![]()
Ik hoop eigenlijk dat Roos niet de mol is, want ze is continu aan het trollen.
Ik heb dat ook wel, maar als kandidaten zó veel trollen vind ik het eigenlijk ook echt niet leuk. Een beetje is logisch en leuk, maar continu is echt irritant imo
Nee had eigenlijk gehoopt dat ze er meteen afl 1 uit zou vliegen. Snap eigenlijk ook niet waarom ik nog kijk, misschien omdat ik hoop dat Stijn of Maaike de mol zijn.
Haha ja ik kijk omdat ik het programma gewoon leuk vind. Roos had er van mij niet in gehoeven
Ik vind Roos gewoon echt irritant.
Stijn kan z’n hoofd niet meer in de plooi houden, over dat kiezen van de mol
Ja dit! Hopelijk valt ze nog af en zijn Stijn en Maaike mol of winnaar
Waarom kiest Roos ook voor Teun?!
Hahah al dat gejoekel
Ik vind het ook zo stom dat ze in de biecht liegt. Net met de ‘de vloer is lava’ vertelt ze dat ze maar twee keer op de grond had gestaan terwijl ze echt wel door had dat dit vaker was gebeurd.
Niet echt een interessante laatste opdracht van het seizoen
Nee echt oersaai dit
Oe zouden wij vandaag ook al wat horen van verliezer/winnaar/mol?
Vast niet…
Nee denk tijdens een live finale
Krijgen we het wel vanavond al te weten of komt er nog zo’n vreselijke studioshow?
Edit: ah sorry, vroeg me dus hetzelfde af ![]()
Er komt sowieso nog een studioshow, maar niet zo’n grote live finale bij Vondel CS (of hoe dat ook precies heet)
De punten kon je tot 10 minuten geleden inleveren in de app. Is ook eerder dan anders, dus verwacht nog wel iets nu
Waarom hebben ze geen gordel ommm