Zou het dan TOCH Roos zijn
Volgens mij zitten ze alledrie op Roos en had Sophie gewoon pech met de jokers en vrijstelling.
Edit; ik realiseer me nu dat dit wel betekent dat Roos ook daadwerkelijk de mol is en dat wil ik niet, dus ik hoop dat dit niet klopt.
Zou ik echt vreselijk vinden
Maar volgens mij kunnen we Maaike wel uitsluiten omdat zowel Stijn en Roos niet op har zitten of wel?
Lijkt me wel, zeker n.a.v. eerdere acties gedurende de afleveringen.
Of het is Stijn en alleen Roos zit goed en Maaike is alleen door dmv de twee jokers (manifesting this haha)
Denk tbh dat Roos als enige goed zit en Stijn de mol is. Al vond ik wel dat ze echt geen kut deed. Het zou ook zo kunnen zijn dat ze de mol betrapte met in bad niks doen.
Ze vertelde letterlijk dat haar mol in bad lag, dus dan zat ze toch op Roos?
Dit soort ontknopingen zijn wel het leukste, als 1 iemand er compleet naast zit en helemaal verbaasd reageert haha
Dat was vgm zo in het seizoen met Susan Visser als mol dat Freek er echt niet bij kon
Ohja nu je het zegt!
En dan klopt die hint die vorige week voorbij kwam van de koffer van L. Somsi alias S is Mol ook nog.
Bah, ik hoop echt dat het Roos niet is…
Ik zit al een tijdje op Stijn mede door die gespreksfragmentjes tussen Rick en de mol. Die stem is toch sowieso die van Stijn? Vind het zo obvious dat ik denk dat het eigenlijk gewoon niet kan er is ook een filmpje te vinden op youtube waar iemand die vervormer eraf heeft gehaald en dan is het nog duidelijker
Denk dat dit ook een officiële hint gaan zijn, net als L. Somsi. Echt een perfecte hint waarvan ze weten dat molloten het uit gaan zoeken, en het normale publiek niet.
Roos die zegt dat ze maar 2x op de grond heeft gestaan hahah. Yeah right
Ik hoop eigenlijk dat Roos niet de mol is, want ze is continu aan het trollen.
Ik heb dat ook wel, maar als kandidaten zó veel trollen vind ik het eigenlijk ook echt niet leuk. Een beetje is logisch en leuk, maar continu is echt irritant imo
Nee had eigenlijk gehoopt dat ze er meteen afl 1 uit zou vliegen. Snap eigenlijk ook niet waarom ik nog kijk, misschien omdat ik hoop dat Stijn of Maaike de mol zijn.
Haha ja ik kijk omdat ik het programma gewoon leuk vind. Roos had er van mij niet in gehoeven
Ik vind Roos gewoon echt irritant.
Stijn kan z’n hoofd niet meer in de plooi houden, over dat kiezen van de mol