Ooh thank god
Ik dacht steeds Roos is het niet, maar nu denk ik het toch echt ![]()
Wie is de mol?
- Maaike
- Roos
- Stijn
0 stemmers
Ik vind dit zoooooo saai. Maak gewoon die test en klaar
Wel echt beter dat de finale volgende week zonder publiek is
Zo te horen vindt Maaike Roos echt heel kut ![]()
Als Stijn het is wint Roos dus blehhh. Gun het haar niet omdat ze zo weinig gedaan heeft
Feestje met de afvallers!
O toch niet, gewoon klapvee
Ik hoop dat hij er iets onderaan heeft met een tekst die verwijst naar zijn molschap. Maar het is vast fesjun
Ik ben al aan het wachten op de ‘dat ziet u volgende week’.
Oh zelfs dat kon er niet meer van af… nou wat een stomme aflevering vond ik dit haha
Door de lichaamshouding van Roos denk ik nu echt dat zij het is, leek alsof ze haar gezicht echt niet meer in de plooi kon houden
Saaie aflevering
Maaike en Stijn zitten allebei op Roos, Roos zit op Stijn. Dus Maaike is het sowieso niet, want de Mol wordt altijd geraden (ja, dit zou de eerste keer kunnen zijn, maar dat denk ik niet). En meestal is de Mol ook degene die door beide kandidaten verdacht wordt. Dus hoewel ik het niet leuk vind, ga ik toch voor Roos als Mol.
Vaak wel ja maar oook weer niet altijd dus hoop dat het Stijn is haha.
Maar dit is niet altijd zo toch? Ik geloof dat het seizoen van jan pas bij de finale test 1x jan is ingevuld als mol.
Ik vond dat Roos best veel naar Stijn keek en trots leek. Denk dat je dat als mol niet snel zou doen, wel als kandidaat die weet dat je goed zit.
En toen Dennis de mol was (heel lang geleden haha) werd hij ook voor het eerst pas ingevuld door een iemand en in nog wel andere seizoenen zat er maar een kandidaat op de goede mol. Wat dan mooie gezichten kan opleveren haha
Toen Rob Dekay de mol was zat alleen Nathan Rutjes op hem, bij Annemarie Jung had alleen Tim Kamps het goed, dus het kan zeker wel! (gelukkig want ik wil niet dat Roos de mol is haha)
Nee, niet altijd inderdaad!
Rick zei toch zoiets als dat de mol sociaal was? Dan is het toch sowieso niet Roos ![]()