Ik hoop dat hij er iets onderaan heeft met een tekst die verwijst naar zijn molschap. Maar het is vast fesjun
Ik ben al aan het wachten op de âdat ziet u volgende weekâ.
Oh zelfs dat kon er niet meer van af⊠nou wat een stomme aflevering vond ik dit haha
Door de lichaamshouding van Roos denk ik nu echt dat zij het is, leek alsof ze haar gezicht echt niet meer in de plooi kon houden
Saaie aflevering
Nou het is zeker geen fashion. Dus hoop een sicke glitter molshirt matchend met zân broek.
Maaike en Stijn zitten allebei op Roos, Roos zit op Stijn. Dus Maaike is het sowieso niet, want de Mol wordt altijd geraden (ja, dit zou de eerste keer kunnen zijn, maar dat denk ik niet). En meestal is de Mol ook degene die door beide kandidaten verdacht wordt. Dus hoewel ik het niet leuk vind, ga ik toch voor Roos als Mol.
Vaak wel ja maar oook weer niet altijd dus hoop dat het Stijn is haha.
Maar dit is niet altijd zo toch? Ik geloof dat het seizoen van jan pas bij de finale test 1x jan is ingevuld als mol.
Ik vond dat Roos best veel naar Stijn keek en trots leek. Denk dat je dat als mol niet snel zou doen, wel als kandidaat die weet dat je goed zit.
En toen Dennis de mol was (heel lang geleden haha) werd hij ook voor het eerst pas ingevuld door een iemand en in nog wel andere seizoenen zat er maar een kandidaat op de goede mol. Wat dan mooie gezichten kan opleveren haha
Toen Rob Dekay de mol was zat alleen Nathan Rutjes op hem, bij Annemarie Jung had alleen Tim Kamps het goed, dus het kan zeker wel! (gelukkig want ik wil niet dat Roos de mol is haha)
Nee, niet altijd inderdaad!
Rick zei toch zoiets als dat de mol sociaal was? Dan is het toch sowieso niet Roos
Ik vind het echt knap dat mensen dit allemaal onthouden! Ik weet echt niet meer wie Tim Kamps is maar heb wel dat seizoen met Annemarie Jung gekeken. (Alle seizoenen met BNâers overigens en weet van heel veel seizoenen niet meer wie de mol was
)
Tim stond dat seizoen niet eens in de finale, Liesbeth en Hadewych zaten ook allebei op Annemarie. En volgens mij hadden Buddy en Miljuschka het ook goed in het seizoen van Rob.
Het komt zeker wel voor dat maar één iemand op de mol zit, maar niet erg vaak. Uit mijn hoofd werden Dennis, Jan, Thomas en Jeroen door maar een persoon geraden. In het seizoen van Susan zat Freek in de finale op de verkeerde mol, maar hij was door een vrijstelling in de finale gekomen. Tygo viel als laatste af en zat wel goed.
Mooie hint nog. Veel bloemen in de afleveringen. Luister eens naar waar het woord âbloemenâ in Khmer (taal van Cambodja) klinkt⊠even op google translate doen
Stijn
Ooh echt? Haha nou ja wat suf. Thanks for nothing ChatGPT
Deze is echt goed maar ben dan toch zĂł benieuwd hoe ze dit soort hints hebben kunnen doen als ze de mol van tevoren niet wisten?! En wat heerlijk dan ook dat Roos er zo lang in is gebleven wat betreft deze hint (verder had ze er wel sneller uitgemogen )
Een roos is ook een bloemâŠ
Ja maar die hint zoemt al even rond