Wie is de Mol? 2020 #3

Ik vind Stijn een lieve schat, maar hij heeft echt heel weinig geflikt. Ja even de camera inkijken zoals Jan, maar Roos heeft meer voor ‘m gemold dan hij zelf lijkt het.

Maargoed in zo’n incompetente groep is het ook makkelijker niet herkent te worden denk ik.

14 likes

Wat een saaie aflevering en saaie molacties. Ik ben erbij in slaap gevallen. Is er zo’n overzicht geweest van de stemmen, waarbij ze dan vertellen sinds wanneer hij verdacht werd? Ben benieuwd wanneer Roos het door had en of de info die zij uit de filmpjes kreeg geholpen heeft.

3 likes

Oh ik vond stijn juist in tijden geen saaie mol. Heb een keer de hele laatste aflevering gekeken.

8 likes

Ja vond hem ook een goede en leuke mol! Niet voor niets weinig geld in de pot en hij heeft ook wel een paar risky acties gedaan vind ik

Dat moment dat hij met Rik achter Maaike stond 🫨🫨

13 likes

Vond deze finale wel echt fijn in dit format

Zoooveel beter dan buiten zo’n live ontknoping dat ze eerst even aan 10 random mensen gaan vragen wie hun mol is

35 likes

Nou was leuk en ook leuk om met zo’n grote poule forummers te hebben gespeeld!

4 likes

Ja ik vond het echt teleurstellend wat er aan molacties getoond kon worden. Denk toch dat je dat ook in de hand werkt door pas daar een mol te kiezen. Iemand mist toch weken/maanden de tijd om een strategie te bedenken, in gesprek te gaan met andere mollen etc. Spannendste was het door de wc spoelen van geld, tsja…

7 likes

Ja het is ook wel een beetje onhandig dat rik dan elke keer moet zeggen wat de mol moet doen, vind het format niet zo’n succes persoonlijk.

4 likes

Ja eigenlijk was Rik een soort poppenspeler. Verwacht ook niet dat ze dit een tweede keer zo gaan doen, dit kun je ook maar één keer doen met die eigenschappen en test. Bij een tweede keer vermoed ik dat het wie is de mol forum er meteen achter is.

2 likes

Ik vond het een leuke aflevering en Stijn wel een goede mol. Ik denk dat hij wel het maximale heeft gedaan om zo weinig mogelijk geld in de pot te krijgen. Dat de groep er zelf al een potje van maakte en dan ook een Roos in de groep, kan hij zelf ook weinig aan doen. Hij heeft ook genoeg lef getoond.

6 likes

Ik vond Stijn ook een leuke mol! Hij kon goed liegen zeg. Pas nadat hij zichzelf wel heel veel veren in de reet stak tijdens het benoemen van de historisch lage pot, maar 8000 euro, oh wat erg enz toen pas dacht ik: zou het? Ik ging wel vol op Roos maar goed heb het nooit goed geraden.

3 likes

Wanneer had Roos eigenlijk Stijn door? Het zou daardoor ook goed kunnen dat zij extra ging mollen zodat de rest op haar ging zitten ipv op Stijn. En dat is volgens mij goed gelukt haha

6 likes

Van af die kraak opdracht en dan vooral bij die 2e opdracht in die kluis kreeg ze hem in het vizier. Bij de opdracht voor de finale vrijstelling wist ze het vrijwel zeker. Dat is wat er gisteren gezegd is.

4 likes

Ja en volgens mij gaf ze ook aan dat ze al vrij snel doorhad dat onbedoelde molacties van haar door de groep werden opgemerkt en dat ze er daarom maar mee doorging.

Ik heb smakelijk gelachen om Stijn, niet heeeele gedurfde acties inderdaad maar vond het concept wel heel leuk dit jaar.

8 likes

Ohja nu je het zegt, dat klopt inderdaad!

1 like

Het is sowieso knap gedaan als 1 van de finalisten een totaal andere mol had :rofl:

5 likes

Dat was volgens mij ook bij Jan toch?

1 like

Ik heb echt genoten hoe slecht Sam ging op de finale

4 likes

Ja, wat was er met hem aan de hand? Keek zo zuur…

4 likes

Ja hij kan denk ik niet goed tegen zijn verlies, dus het was wellicht pijnlijk voor hem om de molacties te zien.

2 likes