Waarom stond er een extra stoel bij de executie? Ik was de hele tijd afgeleid door die lege stoel
Voor Nathan, maar waarom weet ik okk niet
Leuk dat er ook oud mollen meedoen. Alleen nu is het de hele tijd de vraag, laten ze iemand een tweede keer de Mol zijn of niet.
De reacgie van Merel toen ze door was, was zo puur, die kan niet gespeeld zijn
Oja tuurlijk. Heb niet goed opgelet blijkt maar weer haha
Ja ik kom er echt niet uit wat logischer is😂
Als we punten mochten inzetten had ik Sahil gedaan dus dat had wel goedgekomen
Het lijkt alsof widm de vlaamse versie na gaat doen. Minder lovie dovie en meteen weg na de eliminatie ipv allemaal elkaar knuffele etc.
Kan het verkeerd hebben, maar vind het in ieder geval top
Ik merkte ook overeenkomsten inderdaad. Ook dat ze nu zelf moeten rijden, de kortere persoonlijke stukjes.
Nu nog de goede uitleg van de spellen en überhaupt de spellen naar dat niveau. Als Nederlander vind ik de Belgische echt 10x leuker. Zit veel beter in elkaar
Ja helemaal eens! Toen ze de sleutels kregen, dacht ik meteen: Oeh hebben ze ook een playlist met hun zelfgekozen favoriete nummers? Hoop ook op veel auto dashcam fragmenten.
De mol is heel veel beter en leuke inderdaad, wellicht dat de nieuwe producent dat ook vind hahah
Zulke leuke kandidaten
love Richard
Wauw, voel me dan zo oud. Voelt niet als 20 jaar geleden dat ik dit gezien heb.
Ik was eerder echt een WIDM fan, maar sinds 2020 kijk ik eigenlijk niet meer. Nu heb ik deze eerste jubileumaflevering gekeken en heb er gelijk helemaal weer zin in. Heel leuk met oud-mollen en oud-kandidaten! Ik vind het wel jammer dat de seizoenen met onbekende Nederlanders waarschijnlijk niet genoemd worden, mijn favoriete seizoen was toen ze de eerste keer in Portugal waren ![]()
Ja en wat meer in het hotel gefilmd, Jurre die zijn broek kwijt was etc. Wel leuk!
Ja, bij alle mollen op een rijtje zetten deden die eerste seizoenen met onbekende Nederlanders helemaal niet mee. En ook het streaming seizoen van laatst deed niet mee.
Jammer wel want daar zitten ook genoeg leuke momenten en mollen in.
Voor wie de droom heeft zelf mee te doen aan WIDM: je kunt je nu aanmelden voor een nieuw seizoen met onbekende Nederlanders.
Wie hoop je dat de mol is?
- Dennis Weening
- Jurre Geluk
- Merel Westrik
- Anne-Marie Jung
- Kim Pieters
- Loes Haverkort
- Nathan Rutjes
- Sahil Amar Aïssa
- Richard Groenendijk
0 stemmers
En wie denk je dat de mol is?
- Dennis Weening
- Jurre Geluk
- Merel Westrik
- Anne-Marie Jung
- Kim Pieters
- Loes Haverkort
- Nathan Rutjes
- Sahil Amar Aïssa
- Richard Groenendijk
0 stemmers
Ik zou het fucking irritant vinden als Jurre de mol is, hij was het de vorige keer al.
Wie was er nou wel een goeie mol?
De laatste is Jan Versteegh denk ik?
Stijn was super obvio, ik had vanaf moment 1 een teringhekel aan Anna Ginbrere, Jurre en Everton waren allebei heel matig, renee en Rob waren beiden afschuwelijk slecht, Merel was ook niet ontzettend goed maar wel de beste uit dit rijtje denk ik?
Jan was de laatste die echt het spel bepaalde en tegelijkertijd heel erg onder de radar was.
Dennis was ook een hele goede mol, staat in veel lijstjes bovenaan. Maar als ik hem was zou ik dat dus noooit voor een 2e keer willen doen. Als het dan tegenvalt dan ben je ineens je topmol positie kwijt