Wie is de Mol? 2020 #3

Heeeel vet dit.

3 likes

Echt leuk tot nu toe :heart_hands:
Ook die scènes dat deelnemers onder hun hoteldekbedje liggen, belooft wat dat er ook veel van de groepsdynamiek in beeld gaat komen

8 likes

Ja, dit heb ik ook! De muziek tussendoor is wel weer hard.

2 likes

Richard had t over zijn seizoen… 20 jaar geleden man, wat een tijdcapsule

17 likes

Ahahaha dacht effe dat Jurre Geluk hier ook al stond op tweede van links

8 likes

Ja, dacht ik ook aan. Met Frederique❤️

Echt heel leuk al die oud-deelnemers.

5 likes

Ahh zonde, had toch leuker geweest als er als eerst een oud mol uit had gelegen

3 likes

Geert Hoes is dat, van lang lang geleden

2 likes

Geen moltalk?

Edit: jammer AVROTROS slaat dit najaar MolTalk over bij jubileumeditie Wie is de Mol? https://www.nu.nl/media/6359524/avrotros-slaat-dit-najaar-moltalk-over-bij-jubileumeditie-wie-is-de-mol.html

1 like

Waarom stond er een extra stoel bij de executie? Ik was de hele tijd afgeleid door die lege stoel

Voor Nathan, maar waarom weet ik okk niet

1 like

Leuk dat er ook oud mollen meedoen. Alleen nu is het de hele tijd de vraag, laten ze iemand een tweede keer de Mol zijn of niet.

De reacgie van Merel toen ze door was, was zo puur, die kan niet gespeeld zijn

2 likes

Oja tuurlijk. Heb niet goed opgelet blijkt maar weer haha

4 likes

Ja ik kom er echt niet uit wat logischer is😂

Als we punten mochten inzetten had ik Sahil gedaan dus dat had wel goedgekomen

Het lijkt alsof widm de vlaamse versie na gaat doen. Minder lovie dovie en meteen weg na de eliminatie ipv allemaal elkaar knuffele etc.

Kan het verkeerd hebben, maar vind het in ieder geval top

13 likes

Ik merkte ook overeenkomsten inderdaad. Ook dat ze nu zelf moeten rijden, de kortere persoonlijke stukjes.

5 likes

Nu nog de goede uitleg van de spellen en überhaupt de spellen naar dat niveau. Als Nederlander vind ik de Belgische echt 10x leuker. Zit veel beter in elkaar

5 likes

Ja helemaal eens! Toen ze de sleutels kregen, dacht ik meteen: Oeh hebben ze ook een playlist met hun zelfgekozen favoriete nummers? Hoop ook op veel auto dashcam fragmenten.

De mol is heel veel beter en leuke inderdaad, wellicht dat de nieuwe producent dat ook vind hahah

2 likes

Zulke leuke kandidaten :heart: love Richard

4 likes