Wie is de Mol? 2020 #3

Wij kijken samen met onze ASS puber en die ontgaat de helft dus probeer ik het uit te leggen tijden het kijken (met ondertiteling dan mis ik zelf niks) maar vooral die eerste opdracht had wel wat concreter gemogen inderdaad

2 likes

Wauw, voel me dan zo oud. Voelt niet als 20 jaar geleden dat ik dit gezien heb.

1 like

Ik was eerder echt een WIDM fan, maar sinds 2020 kijk ik eigenlijk niet meer. Nu heb ik deze eerste jubileumaflevering gekeken en heb er gelijk helemaal weer zin in. Heel leuk met oud-mollen en oud-kandidaten! Ik vind het wel jammer dat de seizoenen met onbekende Nederlanders waarschijnlijk niet genoemd worden, mijn favoriete seizoen was toen ze de eerste keer in Portugal waren :smiling_face:

2 likes

Ja en wat meer in het hotel gefilmd, Jurre die zijn broek kwijt was etc. Wel leuk!

5 likes

Ja, bij alle mollen op een rijtje zetten deden die eerste seizoenen met onbekende Nederlanders helemaal niet mee. En ook het streaming seizoen van laatst deed niet mee.
Jammer wel want daar zitten ook genoeg leuke momenten en mollen in.

Ik denk dat dat wat alleen gestreamd is door heel mensen is overgeslagen, ook door de andere presentatie

1 like

Voor wie de droom heeft zelf mee te doen aan WIDM: je kunt je nu aanmelden voor een nieuw seizoen met onbekende Nederlanders.

12 likes

Wie hoop je dat de mol is?

• Dennis Weening
  • Jurre Geluk
  • Merel Westrik
  • Anne-Marie Jung
  • Kim Pieters
  • Loes Haverkort
  • Nathan Rutjes
  • Sahil Amar Aïssa
  • Richard Groenendijk

0 stemmers

En wie denk je dat de mol is?

• Dennis Weening
  • Jurre Geluk
  • Merel Westrik
  • Anne-Marie Jung
  • Kim Pieters
  • Loes Haverkort
  • Nathan Rutjes
  • Sahil Amar Aïssa
  • Richard Groenendijk

0 stemmers

Ik zou het fucking irritant vinden als Jurre de mol is, hij was het de vorige keer al.

8 likes

En niet de beste, als ik dat mag zeggen

8 likes

Wie was er nou wel een goeie mol?

De laatste is Jan Versteegh denk ik?

Stijn was super obvio, ik had vanaf moment 1 een teringhekel aan Anna Ginbrere, Jurre en Everton waren allebei heel matig, renee en Rob waren beiden afschuwelijk slecht, Merel was ook niet ontzettend goed maar wel de beste uit dit rijtje denk ik?

Jan was de laatste die echt het spel bepaalde en tegelijkertijd heel erg onder de radar was.

9 likes

Dat is waar, Jan was inderdaad goed!

Ik vind die seizoenen waarbij je na twee afleveringen het eigenlijk zeker weet maar zegt
Het zal wel niet
echt saaie mollen

2 likes

Dennis was ook een hele goede mol, staat in veel lijstjes bovenaan. Maar als ik hem was zou ik dat dus noooit voor een 2e keer willen doen. Als het dan tegenvalt dan ben je ineens je topmol positie kwijt

5 likes

Ja true maar Dennis is echt heeeeel lang geleden haha, was dat seizoen al helemaal vergeten dus dat vind ik minder erg.

1 like

Dennis Kees en Jan staan in mijn top 3 maar die zijn idd wel al van een tijd geleden. Wel stom dat het alle 3 mannen zijn eigenlijk

3 likes

Heel lang geleden was Milouska Meulens ook een fantastische mol. Er was toen een opdracht met hele simpele basiskennis (topografie dacht ik?) en zij wist niks. Iedereen trapte erin en in de eind aflevering was haar commentaar ook iets van: ik presenteer het Jeugdjournaal, Hoezo zou ik dit soort dingen niet weten. Zij werd toen zo niet verdacht door de groep omdat iedereen haar ongelofelijk onderschatte terwijl het gewoon een rol was.

20 likes

Jaren niet gekeken maar wat leuk weer met Richard en Nathan. Vind het toch altijd jammer dat er al direct een afvaller is de eerste aflevering

1 like

Ik keek eerst Gooische vrouwen en daarna Wie is de mol en ik vind dat Annemarie Jung en Tjitske Reidinga echt exact dezelfde stem en manier van praten (en ook wel manier van doen) hebben

Leuke eerste aflevering! Was ook echt leuk geweest als al die oud winnaars mee zouden doen, leuke club is dat ook!

19 likes

Ik voorspel trouwens dat de oud presentatoren ook nog een rol gaan spelen dit seizoen

6 likes

Gaan we weer!

2 likes