Ja true maar Dennis is echt heeeeel lang geleden haha, was dat seizoen al helemaal vergeten dus dat vind ik minder erg.
Dennis Kees en Jan staan in mijn top 3 maar die zijn idd wel al van een tijd geleden. Wel stom dat het alle 3 mannen zijn eigenlijk
Heel lang geleden was Milouska Meulens ook een fantastische mol. Er was toen een opdracht met hele simpele basiskennis (topografie dacht ik?) en zij wist niks. Iedereen trapte erin en in de eind aflevering was haar commentaar ook iets van: ik presenteer het Jeugdjournaal, Hoezo zou ik dit soort dingen niet weten. Zij werd toen zo niet verdacht door de groep omdat iedereen haar ongelofelijk onderschatte terwijl het gewoon een rol was.
Jaren niet gekeken maar wat leuk weer met Richard en Nathan. Vind het toch altijd jammer dat er al direct een afvaller is de eerste aflevering
Ik keek eerst Gooische vrouwen en daarna Wie is de mol en ik vind dat Annemarie Jung en Tjitske Reidinga echt exact dezelfde stem en manier van praten (en ook wel manier van doen) hebben
Leuke eerste aflevering! Was ook echt leuk geweest als al die oud winnaars mee zouden doen, leuke club is dat ook!
Ik voorspel trouwens dat de oud presentatoren ook nog een rol gaan spelen dit seizoen
Gaan we weer!
Elliee! Leukk
Hahaha kapotgoed, Ellie die steeds de porto gaat onderbreken ![]()
Uiteraard moet Ellie langskomen als ze met porto’s aan de slag moeten
Jeeeezus. Dit moet wel de meest uitgemolken grap ooit zijn toch
Porto’s in Porto. Geniaal
Gelukkig ben ik niet de enige die dat heeft ![]()
Met een Port erbij
Richard die aan die Port man even uitlegt wie Ellie is ![]()
Portverdorie ![]()
Nu gaat ze straks natuurlijk ook nog beginnen over etherdiscipline ![]()
Ik heb een mindfuck: Sahil is 32… in mijn hoofd kan hij niet ouder dan 25 zijn?? Net als iedereen bij bnn overigens
Bingo
Wat een chaos en geschreeuw door elkaar en lolligheid, heel irritant om naar te kijken ![]()