Dat was toch de enige juist beantwoordde vraag
Oh sorry dan heb ik niks gezegd
Ging zo stuk om hoe HARD Nathan door die gang bij de klaslokalen aan het rennen was ahahaha zo’n topvent
Dat was die van de zwaarste ton, maar dat was niet de ton die Kim aangewezen had toch?
Ik heb nog geen idee qua mol. Zoals Merel die buiten de tijd was met de scheikunde proef, is typisch Merel zoals ze de mol was. Maar als ik oud mol was en nu gewoon kandidaat, zou ik me ook zo gedragen als toen als mol. In de hoop verdacht te lijken en er langer in te blijven.
Nee zij wees de verkeerde ton aan, uiteindelijk heeft de rest wel de juiste ton meegenomen maar als ze de ton van Kim hadden gekozen dan hadden ze 0 goed gehad
Oh dan heb ik het verkeerd gezien ![]()
Ik hoop dat Nathan de mol is. Omdat hij zo fanatiek is.
Merel is te duidelijk aan het mollen, denk dat ze daarom niet is.
Lekker fanatiek weer hahah ben benieuwd naar de skates
Ja iedereen was wel fanatiek? Zag niet echt molacties.
Nee ik ook niet echt
Klein beetje gestuntel hier en daar maar niks wat veel geld gekost heeft denk ik
Denk dat de mol bij de bezorgers zat maar dat het niet lukte om te mollen. Daar had je toch meer invloed
Dat wordt nu wel goedgemaakt haha
Ik vind Sahil zo leuk haha. Vond ik toen al en nu weer
Zat dan in elke tas ook mingeld? En waarom hebben ze niet alle tassen doorzocht of mocht dat alleen tijdens dat ze in die ruimte waren zeker
Ja wat Kim zegt denk ik ook, echt dom dat je dat niet checkt maar ja blijft wie is de mol
Ik ga stuk om Jurre hahahaha
Hahaha ik ga stuk om Jurre
Ik zou echt nooit mol kunnen zijn want dit had in 0.1 seconde op mij gewerkt
Ja inderdaad zeg alleen hierom al een knappe mol
Wtf doet merel nou
Oja vergeten dat ik achterloop haha, had even gepauzeerd
Jurre zei yes toen er -500 op dat scherm stond
Oh dit vind ik jammer