Ah ik hoopte echt dat Kim of Merel eruit ging, vind hun zo niets toevoegen
Ja ik vind merel zelfs erg irritant
Maar Dennis vind ik ook nooit zo boeiend dus voor mij niet zoveel aan verloren
Ik heb zoân tunnelvisie op Sahil (normaal ben ik zoân iemand die het nooit weet) haha maar lees hier niemand erover.
Bij die line-up zat hij écht als een soort zombie voor zich uit te staren. Leek mij echt een techniek, soort uitgetuned.
Bij die pastel de natas zat hij steeds te heel erg de focus op Kim te leggen dat zij zou sjoemelen. Ik denk ook dat Loes hem doorheeft, hoe zij steeds naar hem kijkt (vooral toen hij zân scherm kreeg na haar). Hij reageert ook steeds heel overdreven bij winst, en bij mingeld suuuper âteleurgesteldâ
Benieuwd of ik het een keertje goed heb ![]()
Jaaa bij die line-up viel ons dat ook op! Zeiden hier thuis ook al dat dat wel opvallend was. Alsof ie zich echt afsloot.
Ja en hij zei ook in de auto van: ik denk dat de mol een andere boodschap heeft gehad, heel overtuigend. Ik verdenk hem ook wel (en zou het heel leuk vinden)
Vond dat ook opvallend en ook dat hij zijn hand al opstak toen Rick vroeg om bezorgers terwijl ze nog helemaal niet wisten wat de andere helft van de groep dan zou gaan doen. De mol weet dat natuurlijk van tevoren al
Dat heeft denk vooral te maken met dat hij voor zn tv carriere pizzabezorger was toch en dat ook echt zn halve identiteit was? Volgens mij was zelfs zn instanaam iets van diepizzabezorger ofzo tot een aanta jaar terug? Dus snap wel dat hij bezorger hoorde en meteen dacht: ja ikkkkkkk
maar het kan ook mooi uitkomen als hij mol is ofc
(Denk bytheway dat het unpopular opinion is maar ik hoop niet dat hij de mol is
irritant mannetje)
Ik vond Jurre in zijn seizoen best leuk, maar tsjonge wat is hij in dit seizoen irritant
Hoop dat hij er snel uit gaat. Het is echt de grote Jurre show.
Pinkelotje heeft net een scheetje gelaten, hihihihi
- Ik moest lachen
- Doe normaal
0 stemmers
Zo van achter de tv: doe normaal
Had ik daar gestaan: raap me op
. Dan komt t onverwacht en met spanning etc haha
Oh ik moet wel om hem lachen, ook dat voorstukje van volgende week âi came in like wreeeeecking ballâ
Vind het sowieso leuke kandidaten!
Zou de mol ook niet oordopjes ofzo hebben gedragen?
Maar dan is toch het hele idee weg?
Nee dat is niet des wie is de mols, die heeft dit echt gehoord
Oh ik vond het juist heel erg bij de Belgische variant passen, in de geest van die molkoffer. Maar daar was hier natuurlijk geen sprake van.
Ja ik ook 100%
Ik heb het idee dat ik m recht doorzie en precies snap wat ie aan het doen is. Misschien is dat onzin maar ik vind hem als enige heel onnatuurlijk in zân gedrag en ook een soort nadruk leggen op bepaalde zinnen of uitspraken waarbij ik steeds denk âah deze zin die hij nu zegt is straks te zien in de onthulling aflevering en dan zie je hem daarna knipogen oidâ.
Ook heel erg de aandacht op een ander leggen steeds > zoals bij Kim. Of heel duidelijk iets âkandidaatâachtigs doen bij opdrachten waarbij de kijker weet dat iets goed/fout is (zoals die ene zware ton) en dat dan duidelijk voor de camera goed doen en tegelijkertijd iets moeilijkers te controleren (Rotterdam ipv Amsterdam) verpesten. Ik vind hem heel erg acterend voor de kijker zeg maar, bijna als een regisseur die het allemaal wil framen ook.
Wie is de Mol volgens jou?
- Anne-Marie
- Jurre
- Kim
- Loes
- Merel
- Nathan
- Sahil
0 stemmers
Ik vond Anne Marie destijds zoân slechte mol en dit seizoen bevestigt dat voor mij alleen maar omdat ik haar nu overduidelijk niet de mol vind.
Tenzij ze ineens geleerd heeft om een supergoede mol te zijn natuurlijk ![]()
Ik vind Sahil ook heel mollerig maar volgens mij wordt dat zo gestuurd door de montage. Als hij echt de mol is laten ze die knipoog naar Rik voordat hij zijn scherm krijgt toch niet zien.
Met dit in mân achterhoofd vind ik dat vijf minuten in deze aflevering ook heel erg