Nee dat is niet des wie is de mols, die heeft dit echt gehoord
Oh ik vond het juist heel erg bij de Belgische variant passen, in de geest van die molkoffer. Maar daar was hier natuurlijk geen sprake van.
Ja ik ook 100%
Ik heb het idee dat ik m recht doorzie en precies snap wat ie aan het doen is. Misschien is dat onzin maar ik vind hem als enige heel onnatuurlijk in zân gedrag en ook een soort nadruk leggen op bepaalde zinnen of uitspraken waarbij ik steeds denk âah deze zin die hij nu zegt is straks te zien in de onthulling aflevering en dan zie je hem daarna knipogen oidâ.
Ook heel erg de aandacht op een ander leggen steeds > zoals bij Kim. Of heel duidelijk iets âkandidaatâachtigs doen bij opdrachten waarbij de kijker weet dat iets goed/fout is (zoals die ene zware ton) en dat dan duidelijk voor de camera goed doen en tegelijkertijd iets moeilijkers te controleren (Rotterdam ipv Amsterdam) verpesten. Ik vind hem heel erg acterend voor de kijker zeg maar, bijna als een regisseur die het allemaal wil framen ook.
Wie is de Mol volgens jou?
- Anne-Marie
- Jurre
- Kim
- Loes
- Merel
- Nathan
- Sahil
0 stemmers
Ik vond Anne Marie destijds zoân slechte mol en dit seizoen bevestigt dat voor mij alleen maar omdat ik haar nu overduidelijk niet de mol vind.
Tenzij ze ineens geleerd heeft om een supergoede mol te zijn natuurlijk ![]()
Ik vind Sahil ook heel mollerig maar volgens mij wordt dat zo gestuurd door de montage. Als hij echt de mol is laten ze die knipoog naar Rik voordat hij zijn scherm krijgt toch niet zien.
Met dit in mân achterhoofd vind ik dat vijf minuten in deze aflevering ook heel erg
En Rick geniet van het ritje haha
Wat deed Merel bij die vrije val-opdracht, joh? Laat iemand anders even uitpraten ![]()
Ik vind Merel zo obvious verdacht doen dat ik denk dat ze een kandidaat is die als tactiek probeert heel verdacht te doen zodat anderen haar verdenken. Ik vind het maar irritant ![]()
Ja zij is echt irritant
Hebben we nou gemist waar Sahil die zak heeft gegooid? Of heb ik dit alleen gemist haha
Ik zag het ook niet
Ik hoop het want echt een irritante mol move
Maar wel de enige met mingeld in deze opdracht (en in de andere groep werd niet echt gemold heb ik het idee)
Oh misschien nu nog
@Fishing oh ik dacht drie maar twijfel nu of ik het ook echt gezien heb
Anne Marie is zo gefrustreerd over dat ze niet voor het geld gaan, lijkt heel oprecht (dus niet de mol). Merel is te obvious aan het mollen, maar dat kan tactiek zijn
Die zak ligt toch gewoon nog een stukje in het vak
Ja en ik kan me niet voorstellen dat je dit expres zo kan gooien. Das we heeel lastig, exact zo op de lijn dat het net niet goed is
Heyy wie had het hier over eerdere presentatoren? Je had gelijk
Ik dacht ook al eliminatie is te vroeg
Zo leuk ![]()
Lastig te zeggen maar wel mollerige streek