En Rick geniet van het ritje haha
Wat deed Merel bij die vrije val-opdracht, joh? Laat iemand anders even uitpraten ![]()
Ik vind Merel zo obvious verdacht doen dat ik denk dat ze een kandidaat is die als tactiek probeert heel verdacht te doen zodat anderen haar verdenken. Ik vind het maar irritant ![]()
Ja zij is echt irritant
Hebben we nou gemist waar Sahil die zak heeft gegooid? Of heb ik dit alleen gemist haha
Ik zag het ook niet
Ik hoop het want echt een irritante mol move
Maar wel de enige met mingeld in deze opdracht (en in de andere groep werd niet echt gemold heb ik het idee)
Oh misschien nu nog
@Fishing oh ik dacht drie maar twijfel nu of ik het ook echt gezien heb
Anne Marie is zo gefrustreerd over dat ze niet voor het geld gaan, lijkt heel oprecht (dus niet de mol). Merel is te obvious aan het mollen, maar dat kan tactiek zijn
Die zak ligt toch gewoon nog een stukje in het vak
Ja en ik kan me niet voorstellen dat je dit expres zo kan gooien. Das we heeel lastig, exact zo op de lijn dat het net niet goed is
Heyy wie had het hier over eerdere presentatoren? Je had gelijk
Ik dacht ook al eliminatie is te vroeg
Zo leuk ![]()
Lastig te zeggen maar wel mollerige streek
Bij Anne-Marie ben ik er echt 100% van overtuigd dat ze kandidaat is maar ben wel blij dat ze nog een ronde door is want ik vind haar echt grappig
De aflevering van volgende week ![]()
Ik snap alleen echt niet zo goed waarom de kandidaten allemaal op groen gaan (op 1, wss de mol)… dit weet je van te voren toch ![]()
ik zou sowieso een egoïstische kandidaat zijn, des te meer kans voor mij en een verdachte weg.
Ik zou volle bak op rood gegaan zijn en daar de rest van proberen te overtuigen
Maar die rood stem was obvious een mol
Actie toch? Waarom zou je in vredesnaam als kandidaat op rood stemmen, wetende dat het streven unaniem was? Kunnen we dan Anne Marie en Sahil op basis van deze opdracht weg strepen?
Niet uit elk gesprek was de conclusie dat ze zouden gaan voor unaniem groen.
Hahaha ik vond dit juist echt grappig, gewoon zo met gestrekt been erin ![]()
Ik vind dit echt zo saai