Wou dit net posten
Merel en Loes hahaha
Ja wilde ik ook net zeggen
Hoop dat ze er vandaag uit gaat, maar zal wel niet ugh
Wat een leuke opdracht dit! Nathan een leuke fanatieke kandidaat (bij het zwembad) en Merel de mol toch ![]()
Maar dit klinkt als Nathan😂
Haha moest wel echt lachen om iedereen die ineens vet verbaasd was over Pieter Jan
Ah dit vind ik jammer! Vond hun allebei echt leuke kandidaten
Never mind hahahah
Jammer, had liever Merel en Kim zien gaan
Vond ik ook! Zal toch wat zijn dat de winnaars dit gewoon goed hadden haha.
Goeie aflevering hoor, heb genoten! Vind het echt weer een leuk seizoen
Altijd alert zijn als iemand keihard rondrent maar er niks wordt verdiend. De enige die daar geld verdiende was Jurre en dat is de enige die niet door Nathan geholpen werd.
Ja lekker tijd rekken want zolang hij daar rond rende kon er niet iemand anders het park in
Voor mij viel hij door de mand bij de opdracht met dat skateboard etc. Toen was hij teleurgesteld ipv blij dat hij nog geld had verdiend. Vergat hij even kandidaat te spelen.
Nouuuu echt he. Ik zit hier met een Merel lover in huis maar ik trek haar zo slecht.
Mijn mol dit jaar is Nathan trouwens. Dat hele fanatieke en sympathieke kan hij juíst goed inzetten om net niks te verdienen. Slim. ![]()
Ja zijn objecten waren ook hele grote borden en zo te zien op een plek waar hij voorbij gerend moet zijn
Terwijl die andere kandidaten best kleine dingen ergens bovenop een glijbaan hadden gevonden dus ik vind het ook verdacht
Plus Nathan kon de eerste afleveringen ook gewoon echt fanatiek zijn en geld verdienen want hij wist natuurlijk dat de pot echt wel leeg zou gaan bij het redden van Annemarie en Sahil.
Ik hoop echt op Nathan haha. Hij is mijn wensmol dus heb sinds aflevering 1 alle punten op hem gezet.
Ja ik hoop ook op hem! Ook omdat hij maar blijft hameren op eerlijkheid en normen en waarden ![]()
![]()
Nathan zou echt geweldig zijn! Zit zelf al een tijd op Loes en heb geen zin meer om over te stappen. Merel vind ik trouwens echt heel erg leuk. Zo fanatiek van tijd tot tijd, maar ook juist chaos creëren op andere momenten. Ik zie er wel de humor van in. Moest ook echt lachen toen ik zag dat ze Loes totaal niet vertrouwde (leek ergens ook wel gespeeld) en sinaasappels naar haar ging gooien terwijl ze door het veld renden.
“Ik heb 2.5 week met de mol op een slaapkamer gezeten!!” Hij zei dat toen hij een bondje sloot met Sahil vgm
Heb een hele goede hint voorbij zien komen op het wieisdemol-forum. Zal hem even in een spoiler doen omdat misschien niet iedereen dergelijke hints leuk vindt om te lezen.
Bij de test konden ze een glimp opvangen van de mol. Er verscheen vervolgens licht. Licht in het Portugees = luz.