Wie is de Mol? 2020 #3

Ik snap m niet?

3 likes

Luz klinkt als Loes

2 likes

Dit vind ik persoonlijk niet in de categorie ā€œhele goede hintā€ vallen

11 likes

Ik vind dit wel zo’n typische vergezochte hint die in de laatste aflevering voorbij kan komen. Maar verder verdenk ik Loes niet, dus ik hoop dat het niet klopt.

1 like

Ja? Ik vind het meer zo’n molloten hint.

ā€œZe gingen brood bakken bij een oma en Merel houdt heel veel van haar oma dus het is Merel!ā€

In die categorie :crazy_face:

Ja hij zorgde er wel voor dat mensen dingen konden vinden, maar dat is helemaal prima als ze vervolgens niet kozen en ze allebei meenamen. En bij Merel zei hij volgens mij gewoon iets van ā€˜neem de pakken mee’ waardoor ze er niet eens bij stilstond dat ze de juiste had moeten kiezen.

4 likes

Jaa ik denk daarom dat hij het is. En hoop het ook.
Ook dat park doorrennen en ze zeggen neem allebei maar mee.

2 likes

Wat een leuke opdracht die meezingopdracht op de boot!

5 likes

Ik heb dus niet opgelet maar nu zou ik bijna terug willen kijken of die boot misschien letters maakte in het water toen die zo wild bezig was om de naam van loes te spellen. Aangezien er volgens mij best wat verdenkingen op haar zijn

2 likes

Wat een saaie opdracht voor de allerlaatste van het seisoenšŸ˜…

Twijfel echt nog steeds of het nou Nathan of Loes is, sowieso een van de twee

6 likes

Hmm Loes zei tijdens die lunch ā€œik ben de molā€. Ik ga steeds verder de tunnel in :stuck_out_tongue:

4 likes

Volgens mij zit Rik er wel lekker in dit seizoen, nu ook weer in z’n golfoutfitje :joy:

@Dommel hmm ja hij maakte wel 4 keer zo’n noodstop, misschien elke keer na een letter?

1 like

Ja en het was ā€œmet dank aan de molā€ toch? Oftewel het gebruiken van de letters

Joh 500 is toch helemaal geen verleidelijk bod voor je molboekje

11 likes

Nou dat was te verwachten dat er niks in de pot zou komen

2 likes

Oh ik zat me echt enorm te vervelen hahaha!

1 like

Oeps verraadde Loes zichzelf nou per ongeluk door als enige keihard te gaan lachen

Het ligt er bij Loes veel te dik bovenop voor mijn gevoel.

Ik vind het altijd zo’n onzin dat ze de hoogte van de pot koppelen aan hoe goed de mol is

19 likes

Haha echt he, ligt ook echt aan de opdrachten

1 like