Ik snap m niet?
Luz klinkt als Loes
Dit vind ik persoonlijk niet in de categorie āhele goede hintā vallen
Ik vind dit wel zoān typische vergezochte hint die in de laatste aflevering voorbij kan komen. Maar verder verdenk ik Loes niet, dus ik hoop dat het niet klopt.
Ja? Ik vind het meer zoān molloten hint.
āZe gingen brood bakken bij een oma en Merel houdt heel veel van haar oma dus het is Merel!ā
In die categorie ![]()
Ja hij zorgde er wel voor dat mensen dingen konden vinden, maar dat is helemaal prima als ze vervolgens niet kozen en ze allebei meenamen. En bij Merel zei hij volgens mij gewoon iets van āneem de pakken meeā waardoor ze er niet eens bij stilstond dat ze de juiste had moeten kiezen.
Jaa ik denk daarom dat hij het is. En hoop het ook.
Ook dat park doorrennen en ze zeggen neem allebei maar mee.
Wat een leuke opdracht die meezingopdracht op de boot!
Ik heb dus niet opgelet maar nu zou ik bijna terug willen kijken of die boot misschien letters maakte in het water toen die zo wild bezig was om de naam van loes te spellen. Aangezien er volgens mij best wat verdenkingen op haar zijn
Wat een saaie opdracht voor de allerlaatste van het seisoenš
Twijfel echt nog steeds of het nou Nathan of Loes is, sowieso een van de twee
Hmm Loes zei tijdens die lunch āik ben de molā. Ik ga steeds verder de tunnel in ![]()
Volgens mij zit Rik er wel lekker in dit seizoen, nu ook weer in zān golfoutfitje ![]()
@Dommel hmm ja hij maakte wel 4 keer zoān noodstop, misschien elke keer na een letter?
Ja en het was āmet dank aan de molā toch? Oftewel het gebruiken van de letters
Joh 500 is toch helemaal geen verleidelijk bod voor je molboekje
Nou dat was te verwachten dat er niks in de pot zou komen
Oh ik zat me echt enorm te vervelen hahaha!
Oeps verraadde Loes zichzelf nou per ongeluk door als enige keihard te gaan lachen
Het ligt er bij Loes veel te dik bovenop voor mijn gevoel.
Ik vind het altijd zoān onzin dat ze de hoogte van de pot koppelen aan hoe goed de mol is
Haha echt he, ligt ook echt aan de opdrachten